سیل آسیب جدی به زیرساخت‌های پلدختر وارد کرد

معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به امدادرسانی سازمان بسیج در استان‌های سیل‌زده گلستان، مازندران، خوزستان و لرستان گفت: زیرساخت‌های شهرستان پلدختر آسیب جدی دیده‌است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سردار پاشا محمدی گفت: با وجود بارش رحمت الهی و جاری‌شدن سیل در برخی استان‌های کشور مثل گلستان، خوزستان، مازنداران شاهد سیل حضور و اتحاد مردمی و ایثار بودیم خداوند را به‌سبب چنین مردمی شاکر و سپاس‌گزار هستیم.

وی افزود: مردمانی که امام خمینی (ره) مهر تأیید بر پرونده آن‌ها زد و درباره آن‌ها فرمودند من با جرأت می‌گویم ملت ایران بهتر از ملت در عهد رسول‌الله (ص) در حجاز هستند، درود بر مردم قهرمان و شرافتمندی که از شرق وغرب به کمک هم‌وطنان خود شتافتند.

معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: در روستای چم‌مهر شاهد حضور گروه‌های جهادی از سراسر کشور هستیم که به‌صورت سازمان‌یافته مشغول خدمات‌رسانی به مردم روستای چم مهر هستند، حضور گروه‌های جهادی مرهمی بر آلام این دیار است.

وی بیان کرد: به لطف خداوند مردم ایران در چهل سالگی انقلاب در همه صحنه‌ها حضوری توأم با ایثار، گذشت ومهربانی دارند و حضور گسترده نیرو‌های جهادی هم یکی از برگ‌های زرینی است که در تاریخ ماندگار شد.

محمدی گفت: سازمان بسیج کشور همراه با تجهیزات و ماشین‌آلات همزمان با بروز سیلاب در استان گلستان در این استان حضور پیدا کرد و بلافاصله بعد از حضور ۱۲ روزه در گلستان به‌سبب بروز سیلاب در لرستان، شهرستان پلدختر و معمولان مستقر شدند.

معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه زیرساخت‌های شهرستان پلدختر آسیب جدی دیده خاطرنشان کرد: سازمان بسیج کشور در استان‌های لرستان، گلستان، مازندران و خوزستان حضور دارد و مشغول خدمات‌رسانی به مردم هستند، مرحله امدادرسانی در حال پایان‌یافتن است؛ هم‌چنین تیم‌هایی از کارکنان سازمان بسیج کنار جهادگران در روستای چم‌مهر حضور دارند که مشغول پاک‌سازی منازل مردم هستند و یک تا دو هفته آینده این کار ادامه دارد.

محمدی با اشاره به اینکه برابر تدبیر دولت منازلی که قابل سکونت است پاک‌سازی شود تا مردم بتوانند از آن به‌صورت موقت استفاده کنند اظهار داشت: از هم‌وطنان و کسبه در سراسر کشور درخواست می‌کنم هر نفر با یک کالا به کمک سیل‌زدگان بشتابید.

انتهای پیام/د

امدادرسانی سازمان بسیج در استان‌های سیل‌زده

برچسب ها: سیل ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.