مدیرکل امور شهری استانداری اردبیل:

مشکلات شهری مشگین شهر بررسی شد

مدیرکل امور شهری و شورا‌های استانداری اردبیل گفت: دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها را در خدمت رسانی مطلوب به شهروندان یاری و حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل ، مسعود امامی یگانه، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل امروز در جلسه بررسی و رفع مشکلات شهرداری مشگین شهر گفت: خدمات شهرداری ها ویترین خدمت رسانی به مردم است و حجم عظیم کار و مطالبات و مشکلات مالی، ضرورت همکاری و یاری بیش از پیش شهرداری های استان توسط دستگاه های اجرایی را می طلبد.

وی با اشاره به مطالبات شهرداری ها از دستگاه های استان و برخی بدهی های شهرداری ها به دستگاه های خدمت رسان خواستار پرداخت بموقع مطالبات شهرداری های استان شد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل بر استاندارد سازی دستگاه های شهر بازی و جایگاه های سی ان جی شهرداری ها تاکید کرد و گفت: شهرداری ها ظرف یکماه آینده علاوه بر استاندارد سازی جایگاه های  CNG فاقد تاییده استاندارد ، نسبت به تعیین تکلیف بدهی خود به شرکت گاز استان اقدام کنند تا در آستانه عید سعید فطر شاهد تعطیلی هیچ یک از جایگاه های سوخت و CNG در استان نباشیم.

در این جلسه مشکلات شهرداری مشگین شهر بررسی و راهکارهای لازم برای رفع آن با توافق و تفاهم  مدیران و نمایندگان دستگاه های اجرایی ارائه شد.

انتهای پیام/ع

استانداردسازی دستگاههای شهربازی در استان اردبیل

برچسب ها: استاندارد ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.