متانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

تقویت انبار‌های امدادی استان‌های سیل زده

معاون لجستیک و آمادگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: انبار‌های امدادی استان‌های کشور به ویژه استان‌های گیلان، لرستان و خوزستان تقویت شده است.

سعید متانی معاون لجستیک و آمادگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار  حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وقع سیل اخیر در کشور اظهار کرد: همزمان با سیل اخیری که در کشور اتفاق افتاد جمعیت هلال احمر مقدار لوازمی که نیاز بوده است خریداری و تامین شده است.

معاون لجستیک و آمادگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در ادامه بیان کرد: انبار‌های امدادی استان‌های کشور به ویژه استان‌های گیلان، لرستان و خوزستان تقویت شده است.


بیشتر بخوانید: توزیع بسته‌های یک ماهه غذایی در استان‌های سیل زده


متانی با اشاره به اینکه ۹۰ درصد اقلام خریداری و به انبار امداد سازمان امداد و نجات تحویل داده شده است، گفت: بحث تقسیم و ارسال این اقلام به انبار استان‌ها در روز‌های آتی صورت می‌گیرد.

معاون لجستیک و آمادگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر تصریح کرد: اقلام را دپو کردیم تا اگر حادثه‌ای رخ داد در استان‌ها و استان‌های معین آن برای امدادرسانی آمادگی داشته  باشند.

وی با بیان توزیع بسته‌های غذایی یک ماهه به استان‌های سیل زده عنوان کرد: به مناسبت ایام مبارک ماه رمضان تصمیماتی اتخاذ شده است تا بسته‌های غذایی یک ماهه شامل برنج، روغن، حبوبات، عدس، لوبیا، کنسرو، قند، شکر، چای و ... بین افراد آسیب دیده از سیل توزیع شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار