ذوب آهن در چه صورتی در اصفهان جشن صعود می‌گیرد؟

تیم فوتبال ذوب آهن امروز (سه شنبه) در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ به مصاف الوصل می‌رود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹، تیم‌های ذوب آهن ایران و الوصل امارات باید در اصفهان به مصاف هم بروند و ۲ تیم در صدد کسب پیروزی هستند. شاگردان علیرضا منصوریان برای دیدار با الوصل محرومی ندارند، اما محمدرضا عباسی مصدوم است و وضعیت مبهمی برای دیدار با نماینده امارات دارد.

در دیگر دیدار این گروه هم الزورا با النصر تقابل می کند که به نظر می رسد شانس الزورا برای کسب امتیاز زیاد است. سبزپوشان اصفهان تا پایان هفته سوم در گروه A با کسب 7 امتیاز صدرنشین است و اگر مقابل نماینده امارات به پیروزی برسد و الزورا در خانه النصر را شکست دهد، در خانه جش صعود می‌گیرد.

البته اگر شاگردان علی منصور به برتری برسند و در دیگر بازی، نماینده عراق و عربستان مساوی شوند، ذوبی ها با کسب 2 امتیاز از دو بازی آینده می توانند به مرحله یک هشتم نهایی راه یابند.

همچنین اگر ذوب آهن موفق به برد نشود، می تواند با کسب یک پیروزی و یک تساوی مقابل الزورا و النصر به مرحله بعد راه یابد. درحال حاضر ذوب آهن بهترین نماینده ایران در آسیا محسوب می شود و از شانس بالایی برای صعود برخوردار است. البته اگر الوصل انتقام بازی رفت را بگیرد و ذوب را شکست دهد، این تیم همچنان شانس صعود دارد و باید منتظر ماند و دید در دیدار امشب چه اتفاقی رخ خواهد داد.

برنامه بازی های ذوب آهن در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ به شرح زیر است:

سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت:

الزوراء عراق - ذوب‌آهن ایران

سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت:

ذوب‌آهن ایران - النصر عربستان


بیشتر بخوانید:

ذوب آهن بدون تلفات مقابل یاران کایو

ذوب آهن ۳ - الوصل یک/ شاگردان علیمنصور باز هم با کامبک به سه امتیاز رسیدند

 اسامی تیم داوری دیدار الوصل امارات _ ذوب آهن اعلام شد


انتهای پیام/

ذوب آهن به مصاف الوصل می رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار