سفر استقلال با یک غایب اصلی و چند مسافر اضافه

تیم فوتبال استقلال ایران در حالی برای دیدار برگشت به امارات سفر کرده که بیژن طاهری مربی این تیم در سفر غایب است.

سفر استقلال با یک غایب اصلی و چند مسافر اضافهبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کاروان تیم فوتبال استقلال ایران در حالی برای دیدار مقابل الهلال عربستان در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا راهی ابوظبی شده که در این میان مطرح شده که در این کاروان افراد ناکار آمد تیم هم حضور دارند.

با توجه به وضعیت مالی باشگاه استقلال افرادی در کاروان آبی ها دیده می شود که به نوعی حضور آن‌ها در امارات نه تنها برای آبی پوشان مفید نیست بلکه بار مالی این تیم را در امارات افزایش داده است.

گویا حضور معاون اجرایی استقلال ،افرادی از تشریفات و دیگر بدنه باشگاه که حکم کارمند را دارا هستند در این سفر تنها باعث افزایش بار مالی آبی ها در امارات است و این در حالی است که بیژن طاهری مربی آبی پوشان در این سفر حضور ندارد  و یا حضور بازیکنان دیگر همچون جوانان در این سفر خالی است.

بدون شک هزینه نفرات اضافی در کاروان استقلال آن هم درست ۲- سه روز مانده به دیدار با الهلال به باشگاه استقلال ضربه وارد می کند و این باشگاه را در بحث مالی تضعیف می کند.

استقلالی ها در حالی باید برای دیدار برابر الهلال راهی امارات می شدند که حضور بازیکنان و کادر فنی می توانست جوابگوی بازیکنان الهلال در زمین مسابقه باشد و در این میان حضور افرادی که دربدنه باشگاه کار می کنند و صرفا حکم تشریفات را دارند دردی از استقلال در مقابل حریف عربستانی دوا نمی کند.


بیشتر بخوانید:

چالش جالب مجیدی با ۲ بازیکن استقلال + عکس

وریا غفوری زیر نظر پزشک استقلال

آخرین تمرین استقلال پیش از دیدار مقابل الهلال برگزار شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار