مشکل اصلی برای بازگشت انصاری فرد به یونان چیست؟

رسانه یونانی SDNA نوشت: کریم انصاری فرد تا سال ۲۰۲۰ با ناتینگهام فارست انگلیس قرار دارد و شاید این مشکلی برای بازگشت او به سوپرلیگ یونان باشد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت SDNA یونان، این فصل لیگ دسته اول فوتبال انگلستان (چمپیونشیپ) برای کریم انصاری‌فرد که با جاه طلبی‌هایی زیادی راهی انگلیس شد، خوب نبود و زمان کافی برای بازی در تیم ناتینگهام فارست پیدا نکرد و به همین دلیل تیم انگلیسی و کریم انصاری‌فرد به جدایی زودهنگام از هم فکر می‌کنند. هر چند طرفین تا تابستان سال ۲۰۲۰ میلادی قرارداد معتبری دارند و شاید این مشکلی برای بازگشت به سوپرلیگ یونان باشد.

این رسانه ادامه داد: کریم انصاری‌فرد در مجموع ۲۳۹ دقیقه در طول ۱۱ بازی برای ناتینگهام فارست بازی کرد و حتی آمدن مارتیل اونیل نیز در این شرایط ایجاد نکرد تا جدایی نزدیک باشد که به احتمال زیاد تابستان انجام می‌شود.

SDNA در پایان نوشت: نام کریم انصاری‌فرد شاید در فهرست خرید‌های تابستانی تیم آریس یونان باشد و گاهی نیز از انتقال او به المپیاکوس نیز اخباری منتشر می‌شود، اما خیلی جدی نیست. هر اتفاقی تا تابستان جاری ممکن است برای کریم انصاری‌فرد رخ دهد و باید دید چه اتفاقی رخ خواهد داد.

گفتنی است، مهاجم ۲۹ ساله تیم ملی فوتبال ایران که در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نیز بازوبند کاپیتانی یوز‌ها را برعهده داشت سابقه بازی در پانیونیوس و المپیاکوس یونان را دارد.


بیشتر بخوانید:

پیروزی خانگی یاران انصاری فرد/ردینگ در غیاب عزت اللهی متوقف شد

پیروزی ناتینگهام فارست در روز ورود انصاری فرد به این تیم/ ردینگ بدون عزت‌اللهی پیروز شد

واکنش سرمربی ناتینگهام فارست به حضور انصاری‌فرد در تیم زیر ۲۳ ساله‌ها


انتهای پیام/

کریم انصاری فرد به یونان بازمی گردد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.