در دیدار معاون صدا با مدیران شبکه‌های خارجی؛

چشم انداز جهانی در دوره جدید مدیریت رادیو بررسی شد

دیدار صمیمی معاون صدای رسانه ملی با مدیران شبکه‌های خارجی نویدبخش افق چشم اندازی جهانی در دوره جدید مدیریت رادیوی رسانه ملی دارد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید شاه آبادی معاون صدا در روز دوم جشنواره با حضور در کارگاه‌های آموزشی از نزدیک با مباحث علمی و عملی نوین رسانه رادیو آشنا شد.

دیدار صمیمی معاون صدای رسانه ملی با مدیران شبکه‌های خارجی و گفتگو با پژوهشگران و صاحب نظران علوم ارتباطات و رسانه از کشور‌های مختلف، نویدبخش افق چشم اندازی جهانی در دوره جدید مدیریت رادیوی رسانه ملی دارد.

مهمانان خارجی این جشنواره به عنوان مدرس و استاد کارگاه‌های آموزشی در کنار تعدادی از استادان ایرانی، تجربیات و پژوهش‌های خود را به حاضران در کارگاه و علاقه‌مندان علوم رسانه و فعالان رادیو منتقل می‌کنند.

در این دیدار صمیمانه، مهمانان و مدرسان خارجی از کشور‌های لبنان، عراق، عمان، رومانی، فنلاند، ایرلند، مالزی، ترکمنستان، رومانی، استرالیا، لهستان، بلژیک و نماینده ABU با هدف افزایش تعاملات رسانه‌ای به خصوص در موضوع رادیو با دکتر شاه آبادی معاون صدای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفتگو کردند.

انتهای پیام/

دیدار صمیمی معاون صدای رسانه ملی با مدیران شبکه‌های خارجی مورخ ۳ اردیبهشت

برچسب ها: رادیو ، صدا و سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار