منصوریان: افتخار می‌کنم پرچمدار کشورم هستم/ قیمت کایو ۳ برابر ردیف بودجه ما است

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: احساس خوبی دارم از اینکه توانستم برای کشور پرچمدار باشم.

منصوریان: افتخار می کنم پرچمدار  کشورم بوده ام/ قیمت کایو سه برابر ردیف بودجه ما استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا منصوریان، سرمربی ذوب آهن ایران پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل الوصل امارات در هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که به پیروزی رسیدیم و لطف و عنایت او شامل حال ما شد. ما یک بازی جلوتر رفتیم و این بازی هم کیفیت بالایی داشت.

او افزود: تفاوت‌هایی در بازی الوصل نسبت بازی رفت دیده می‌شد به خصوص بازیکن شماره هفت آن‌ها که در سطح بالایی بازی می‌کرد. بازیکنان ما هم تلاش زیادی کردند و بدون شک توکل کردن به خدا هر سدی را از مقابل بر می‌دارد.

منصوریان ادامه داد: امروز امیدوار بودیم که الزورای عراق، النصر را شکست بدهد و یک گل هم زده بود، اما آن‌ها در دقیقه ۸۸ بازی را برگرداندند. اکنون شرایط گروه‌مان سخت است و نمی‌توانیم صحبتی کنیم، اما اگر الزورا می‌توانست النصر را شکست بدهد به بازیکنانم گفته بودم که می‌توانیم خوشحالی کنیم، اما اکنون شرایط سخت‌تر است.

سرمربی ذوب خاطرنشان کرد: باید به فوتبال ایران و اصفهان بابت این بازی و این پیروزی تبریک بگویم. ضمن اینکه از هواداران‌مان هم تشکر می‌کنم که امروز ما را تنها نگذاشتند. فکر می‌کردم که امروز یار دوازدهم خود را نداشته باشیم، اما خوشبختانه هواداران به خوبی از ما حمایت کردند و تیم ما را تنها نگذاشتند تا بتوانیم به پیروزی خوبی برسیم. ما تیم جوانی داریم که البته بازیکنان باتجربه‌ای، چون قاسم حدادی‌فر و محمدباقر صادقی هم خیلی به بازیکنان جوان ما کمک کردند تا شرایط‌شان برای این بازی‌ها بهتر شود. همچنین رشید مظاهری که به خوبی به تیم ما و به بازیکنان جوان تیم کمک کرد.

وی گفت: از دقیقه ۸۰ تا ۹۰ می‌توانستیم سه گل دیگر بزنیم، اما این مسئله می‌توانست برای ما غرور کاذب ایجاد کند. وقتی حریف اجازه بازی راحت به شما می‌دهد، باید مالکانه بازی کنید. در برخی از دقایق مانند پاندول ساعت بودیم و از دفاع به حمله می‌رفتیم. به همین خاطر، از برخی از بازیکنانم ناراحت بودم. وقتی بازیکن جوان در زمین می‌گذارید، حرص و جوش هم می‌خورید.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مورد نقش قاسم حدادی‌فر در تیمش گفت: چنین بازیکنی را در نفت تهران هم داشتم، ایمان مبعلی. وقتی بازیکن بزرگی مثل حدادی‌فر دارید، می‌توانید تیم را به او بدهید. وقتی تیم را به چنین بازیکنی با آن شخصیت می‌دهید، کنترل رختکن را در اختیار می‌گیرد. حدادی‌فر از معدود بازیکنان بااخلاق لیگ است. وقتی بازیکن جوان می‌بیند که بزرگ‌تر تیم باشخصیت است، احترام را یاد می‌گیرد. با وجود قاسم همه چیز اوکی است و تنها باید شرایط بدنی‌اش را کنترل کنیم.

منصوریان با اشاره به نتایج خوب تیمش به نسبت دیگر تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا گفت: امیدوارم تیم‌های دیگر فارغ از هر رنگی که هستند، از گروه خود صعود کنند. در مورد وضعیت تیم خودم باید بگویم که سعید آذری آدم زیاده‌خواهی است. او نزدیک به ۱۴، ۱۵ سال است که در این باشگاه حضور دارد و هر سال به عنوان یکی از بهترین مدیران انتخاب می‌شود. زیاده‌خواهی او به ما کمک می‌کند، اما بالادستی‌های آقا سعید هم باید کمک کنند.

وی ادامه داد: آکادمی باشگاه این آمادگی را دارد که خودش را از خیلی چیز‌ها جدا کند. از رشیدی خواهش کردیم در بحث فنی در آکادمی به ما کمک کند. کار خوبی از رده پایه‌ها آغاز شده است و این مجموعه مثل گنجینه می‌خواهد آکادمی را حفظ کند. ما از رده ۱۵ تا ۱۹ سال بازیکنان خوبی داریم. این‌ها در کنار قاسم حدادی‌فر و بوحمدان می‌توانند لذت ببرند. تیم ما نیاز به حمایت دارد، این حمایت باید ابتدا از طرف آذری باشد و سپس نیاز به حمایت بالادستی‌اش داریم. ما نمی‌توانیم کایو بازیکن الوصل را با قیمت چهار پنج یورو داشته باشیم که قیمتش سه برابر ردیف بودجه باشگاه ماست. البته بازیکنان کناری کایو امروز خوب نبودند و در مجموع دوست دارم در حوزه آسیا رؤیاپرداز باشیم. با سعید آذری و حمایت او می‌توانیم ساختمان را طبقه به طبقه بسازیم.

منصوریان در مورد تفاوت ذوب‌آهن با نفت تهران بیان کرد: در سال دوم در نفت تهران با مشکلات زیادی مواجه شدیم. برای مثال روز‌هایی به جای رفتن به هتل به خوابگاه می‌رفتیم، اما به‌هر حال تجربه خوبی هم برای من شد تا چگونه مقابل مشکلات قرار بگیریم و روز‌های سخت را پشت سر بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان گفت: خدا را شکر می‌کنیم که به پیروزی رسیدیم. ما یک خانواده هستیم که با هم تمرین می‌کنیم، زندگی می‌کنیم، با هم می‌بریم و می‌بازیم، با هم می‌خندیم و گریه می‌کنیم و خوشبختانه شبیه یک خانواده هستیم. خدا را هم شکر می‌کنیم که لایق این هستیم تا زیر این پرچم افتخارآفرینی کنیم.


بیشتر بخوانید:

ذوب آهن ۲ رقمی شد/ الوصل از لیگ قهرمانان کنار رفت

ذوب آهن پیروز شد، اما آمار را واگذار کرد

ذوب آهن پیروز شد، اما آمار را واگذار کرد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ قهرمانان آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار