دستگیری ۱۲ نفر از عاملان سرقت‌های مسلحانه در جنوب شرق کشور

با تلاش شبانه روزی پلیس، ۱۲ نفر از عاملان سرقت‌های مسلحانه در جنوب شرق کشور دستگیر و ۱۸ فقره انواع سرقت مسلحانه کشف شد.

کشف ۱۸ فقره سرقت مسلحانه در سیستان و بلوچستانسردار قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: : پلیس آگاهی با همکاری دیگر رده‌های عملیاتی سطح استان در بررسی پرونده‌های سرقت‌های مسلحانه ۱۲ نفر از عاملان سرقت‌های مسلحانه را شناسایی کردند.

سردار"محمد قنبری" افزود: در این راستا ماموران انتظامی شهرستان‌های زاهدان، ایرانشهر، سراوان و دلگان با هماهنگی‌های قضائی طی ۷ روز گذشته این سارقان مسلح را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها یک قبضه سلاح کلت و ۲ قبضه سلاح شکاری به همراه مهمات مربوطه کشف کردند.

وی بیان داشت: در این رابطه ۴ دستگاه خودرو، ۵ دستگاه موتورسیکلت و ۸ دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف و به مالباختگان تحویل شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: متهمان در بازجوئی‌های به عمل آمده به ۲۰ فقره سرقت موتورسیکلت و یک فقره سرقت از مغازه نیز اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان پیشگیری و مقابله با سرقت را نیازمند عزم جدی و جمعی همه سازمان‌ها و نهاد‌های اجتماعی و مسئولیت پذیری شهروندان با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع جرم دانست و خاطر نشان کرد: آموزش مستمر در جهت افزایش سطح آگاهی‌های عمومی از مهمترین راهکار‌های پیشگیری از سرقت است.

انتهای پیام/ع

دستگیری سارقان مسلح

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
همه را باید اعدام کرد و بلایی سرشون آورد تا کسی تا آخر عمر از این کارا نکند.
آخرین اخبار