راه آهن شرق رتبه اول درنصب خطوط

مدیر کل راه آهن شرق گفت: اداره کل راه آهن شرق رتبه‌ی اول نصب خطوط فرعی راه آهن را به خود اختصاص داد و باعث شد سال گذشته بیش از ۶ میلیونو ۲۰۰ هزار تن بار بارگیری شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، چنگانی مدیر کل راه آهن شرق گفت: اداره کل راه آهن شرق در ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۳۸۴ به طول بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر و در راستای کاهش مدت زمان بار‌های ترانزیت از مبدأ سرخس به بندر عباس افتتاح شد.

وی افزود: سال‌های گذشته در رابطه با جذب بار‌های منطقه اقدامات خوبی انجام شده به طوری که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۶۰ درصد رشد داشته است.

چنگانی تصریح کرد: سال گذشته بیش از ۲۷۸ هزار نفر مسافر از مبدأ ایستگاه راه آهن شرق مسافر جابجا شده همچنین در نوروز ۹۸ بیش از ۲۲ هزار نفر مسافراز ایستگاه‌های مبدأ داشتیم.

مدیر کل راه آهن شرق گفت: راه آهن شرق شاهد رشد ۶۰ درصدی تخلیه بار چیزی حدود ۱ میلیون تن بار در بوده است.

چنگانی بیان کرد: با وجود سیلاب‌های شدید اخیر در منطقه تمهیدات لازم اندیشیده وهیچ گونه خللی در سیر قطار‌ها اتفاق نیفتاد. همچنین جاده مسیر معدن پروده مدتی مسدود شده بود که راه آهن آمادگی خود را برای جابجایی کارکنان معدن با قطار اعلام داشت. مشکل جاده برطرف و نیازی به راه آهن نشد.

مدیر کل راه آهن شرق با اشاره به اینکه در منطقه‌ی ایستگاه عشق آباد برق یکی از روستا‌ها قطع شده بود و ماشین آلات مکانیزه راه آهن به برق رسانی روستا کمک کنند گفت: مقداری خسارت هم به ابنیه فنی وارد شده که خوشبختانه مشکل خاصی نیست و در حال مرمت و ترمیم هستیم.

جابه جایی بیش از ۲۷۸ هزار  مسافر از مبدأ ایستگاه راه آهن شرق 

 

برچسب ها: راه آهن ، خسارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.