صدور آنی قبض مصرفی گاز در شهرهای کردستان اجرا می شود

مدیر عامل شرکت گاز کردستان گفت: تلاش می کنیم امسال طرح صدور آنی قبوض گاز مصرفی هنگام قرائت کنتور در شهرهای مختلف استان اجرایی شود.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، احمد فعله گری گفت: این طرح سال گذشته بطور کامل در شهرستان سنندج اجرا و قبض گاز مصرفی هنگام قرائت کنتور برای مشترکان چاپ و تحویل شد.

وی با بیان اینکه بدلیل نبود تجهیزات لازم، سال گذشته موفق به اجرای این طرح در دیگر شهرهای استان نشدیم، افزود: زمینه نرم افزاری و شرایط کار فراهم شده و تلاش ما این است امسال این طرح در دیگر مناطق استان نیز اجرایی شود.

مدیر عامل شرکت گاز کردستان یادآور شد: دستگاهی برای پردازش اطلاعات مصرف گاز مشترکان و چاپ و صدور آنلاین قبوض طراحی و ساخته است.

فعله گری به برنامه ریزی برای واگذاری 22 خدمت شرکت گاز استان به دفاتر پیشخوان اشاره کرد و گفت: خدمات ارائه شده شامل تغییر نام، فرایند اشتراک پذیری، فرآیند جابجای علمک، درخواست نصب علمک، اعلام رقم کنتور، بازدید کنتور، تغییر نوع مصرف و جمع آوری علمک است که مشترکین و متقاضیان شرکت گاز کردستان در سراسر استان می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان نسبت به دریافت خدمات اقدام کنند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر هشت مورد از خدمات این شرکت به دفاتر پیشخوان واگذار شده اما برای واگذاری تمام خدمات به این دفاتر نیاز به خرید تجهیزات و نرم افزارهای لازم است.

انتهای پیام/م

اجرای  طرح صدور آنی قبوض گاز مصرفی  در کردستان

برچسب ها: گازرسانی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.