مشکلات واحد‌های تولیدی کارآفرین منطقه آزاد ماکو بررسی شد

با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو و معاونین این سازمان مشکلات و موانع تولید جمعی از فعالان کارآفرین و صاحبان صنایع تولیدی منطقه آزاد ماکو بررسی و دستور رفع موانع صادر شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، غلامرضا سلیمانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در این نشست گفت: علیرغم رکود و تحریم‌های اقتصادی ۲۵ واحد تولیدی سال گذشته در منطقه آزاد ماکو آغاز به فعالیت کردند.

غلامرضا سلیمانی با اشاره به کسب رتبه برتر در پیاده سازی اقتصاد مقاومتی در منطقه آزاد ماکو در بین مناطق آزاد افزود: در طول یکسال گذشته زیرساخت‌های توسعه سرمایه گذاری منطقه آماده شده است.

وی عمده مشکلات موجود تولید کنندگان را مشکلات گمرکی، بانکی و مالیاتی عنوان کرد و افزود: موارد و مشکلات مطرح شده توسط فعالان اقتصادی در کارگروه‌های رفع موانع مطرح و امید دارم که بسیاری از مشکلات این واحد‌ها برطرف شود.

وی از سفر معاون اول رئیس جمهور طی هفته آتی به منطقه آزاد ماکو خبر داد و ابراز امیدواری کرد: این سفر سبب خیر برای منطقه شود و برخی از مشکلات با دستور دکتر جهانگیری برطرف گردد.

سلیمانی از رفع مشکل آب شهرک صنایع سبک منطقه در سال جاری خبر داد و افزود: این شهرک آماده پذیرش سرمایه گذاران است و بزودی مشکل آب آن نیز برطرف می‌ شود . 

 انتهای پیام / ا 

برسی مشکلات موانع تولید جمعی از فعالان کارآفرین و صاحبان صنایع 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.