بازنشر/

نماهنگی زیبا از دیدار جوانان کشور با رهبر انقلاب در سال ۷۷

ویدئویی از دیدار جمعی از جوانان کشور با رهبر انقلاب در صفحه اینستاگرام وقایع تاریخی رهبر انقلاب بازنشر شده است.

بازنشر ویدئویی از دیدار جمعی از جوانان کشور با رهبر انقلاببه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی از دیدار جمعی از جوانان کشور با رهبر انقلاب در فضای مجازی بازنشر شده است. حضرت آيت‌اللّه خامنه‌اى به مناسبت روز جوان، هشتم اردیبهشت ماه سال  ۱۳۷۷ با گروهى از جوانان كشور ديدار و بيش از دو ساعت با آنها گفت‌وگو كردند.

رهبر معظم انقلاب در اين ملاقات بسيار صميمى كه افرادى از گروه‌هاى مختلف دانش آموزى، دانشجويى، طلاب علوم دينى، هنرمندان، قهرمانان ورزشى و نخبگان المپيادها حضور داشتند به پرسش‌هاى مختلف آنها پاسخ دادند و در پايان مراسم، نماز مغرب و عشا به امامت حضرت آيت‌اللّه خامنه‌اى اقامه شد.

در ادامه می‌توانید این نماهنگ زیبا را مشاهده می‌کنید.

از نکات جالب در این ویدئو حضور رامبد جوان مجری برنامه خندوانه است. او در دیدار با رهبر انقلاب که از ایشان پرسید: «شما به عنوان بهترین مشاور ما، همانطور که فرمودید جوان نیاز به هیجان دارد و باید یک جوری هیجان خود را دفع کند و ازش استفاده هم کند. از طرفی خدمات فرهنگی به جوانان داده می‌شود که مربوط به تفکرات است مانند کتاب و فیلم ولی چه باید کنیم که این حس هیجان هم در جوان ارضاء شود ولی در عین حال درست هم باشد و صحیح از آن شود؟»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار