نمایش مده آ در لنگرود اجرا می شود

نمایش مده آ به کارگردانی علی بیداوسی و سولماز محمدی در لنگرود به روی صحنه می‌رود.

نمایش مده آ در لنگرود اجرا می شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سهراب مقدسی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرودگفت: نمایش مده آ به نویسندگی اوریپید، ترجمه حسین خزایی و کارگردانی علی بیداوسی و سولماز محمدی در سالن شهید املاکی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود به روی صحنه خواهد رفت.

وی با بیان اینکه، این نمایش از ٥ تا ١١ اردیبهشت اجرا می‌شود، افزود: نمایش مده آ کاری از گروه تئاتر دانش شهرستان لاهیجان با مجوز رسمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود و انجمن علمی و هنری و ادبی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان به روی صحنه می‌رود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود بابیان اینکه، مده آ نمایشنامه‌ای تراژیک اثر اوریپید است از یونان باستان که بر اساس اسطوره یاسون و مدئا است، گفت: این نمایش در مورد شخصی به نام جیسون است که قصد ازدواج با دختر کرئون پادشاه کورینت را دارد که مده آ تصمیم به انتقام ازجیسون را در سر می‌پروراند.

سهراب مقدسی با بیان اینکه، این نمایش از ساعت ۱۹ اجرا می‌شود، افزود: علی بیداوسی، شقایق گلبنفشه، حمیده پرندآور، عزیزالله اکبری، مهدی خوش قلب، حمید تن قطار، سحر مرادی، هانیه رنجبر، هانیه سامانی، سحرحقگو و فرزانه علی پور، در نمایش مده آ به ایفای نقش می‌پردازند.

وی در ادامه تصریح کرد: احمد نیک قلب مشاور کارگردان و سید صفا پورحیدری دستیار کارگردان، از دیگر عوامل این نمایش هستند.

 

انتهای پیام / ق 

 

اجرای نمایش مده آ در لنگرود

برچسب ها: تئاتر ، وزارت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.