دیدار معاون وزیر علوم با صالحی‌امیری

معاون وزیر علوم با رئیس کمیته ملی المپیک دیدار و در خصوص موفقیت‌های ورزش دانشجویی گفتگو کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،و به نقل از کمیته ملی المپیک، مجتبی صدیقی معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان با سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که قراخانلو، رئیس آکادمی ملی المپیک، شهنازی دبیر کل کمیته، دهخدا رئیس فدراسیون دانشجویی، علیزاده، احمدی و صفاری حضور داشتند صدیقی ضمن ارائه گزارش از فعالیت‌های مطلوب فدراسیون دانشجویی و ورزش دانشجویی و توجه به مباحث ورزش همگانی و قهرمانی در دانشگاه‌ها مواردی را در خصوص موفقیت‌های ورزش دانشجویی در یونیورسیاد عنوان کرد.

وی اظهار داشت: یکی از موارد مهم در دولت فعلی توجه به افزایش سرانه ورزش دانشجویی و فعال‌تر شدن انجمن‌ها بود که به خوبی توانستیم در این زمینه گام‌های مهمی برداریم.

سپس دهخدا رئیس فدراسیون دانشجویی به ارائه گزارشی از بازی‌های یونیورسیاد دانشجویان و چگونگی آماده سازی تیم‌های اعزامی به این رقابت‌ها پرداخته و از همکاری مطلوب فدراسیون دانشجویی ایران با فیزو و کسب کرسی‌های متعدد مواردی را مطرح کرد.

صالحی امیری ضمن خیر مقدم به مدعوین عنوان کرد: در حال حاضر ۱۸ کمیسیون مختلف در کمیته فعالیت می‌کنند که حدود ۱۵۰ نخبه دانشگاهی در این کمیسیون‌ها فعال هستند و مشکلی برای همکاری با فدراسیون و ورزش دانشجویی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: تنظیم و عقد تفاهمنامه ورزشی بین وزارت علوم و کمیته ملی المپیک در زمینه ورزشی بخصوص بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ و بهره مندی از پتانسیل‌های نرم افزاری و سخت افزاری در این زمینه جهت حضور تیم‌های ورزشی در بازی‌های المپیک موجب تقویت کاروان اعزامی به این بازیه‌ها خواهد شد تا دو طرف بتوانند از امکانات یکدیگر در راستای رشد و عالی ورزش بهره ببرند.

 

انتهای پیام/

 

وزیر علوم با صالحی دیدار کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار