کشتی همدان مدیون پیشکسوتان موفق

رئیس هیات کشتی همدان گفت: کشتی همدان مدیون پیشکسوتان موفق و با تجربه است.

کشتی همدان مدیون پیشکسوتان موفقبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حمیدرضا یاری، رئیس هیات کشتی همدان در گفتگو با خبرنگار ما  افزود:  پیشکسوتان پایه گذار موفقیت کشتی استان در سال های گذشته بودند اما باید توجه داشت که تداوم مسیر افتخارآفرینی نیاز به بهره مندی از تجربه آنها دارد.

وی اضافه کرد: تجربه پیشکسوتان در عرصه های مختلف مدیریتی و فنی می تواند راهگشای خیلی از مسائل باشد و اولویت هیات کشتی همدان ایجاد فضای تعاملی و همدلی بین تمامی اقشار جامعه کشتی استان است.

یاری با تاکید بر اینکه نباید از جایگاه پیشکسوتان کشتی غافل شد، گفت: از پیشکسوتان می خواهیم در مسایل فنی و مدیریتی مشاوره لازم را بدهند.

وی از اعضای این نشست به عنوان هیات رئیسه کشتی استان همدان یاد کرد و گفت: پیشنهادهای سازنده و تخصصی که بتواند در توسعه و اعتلای کشتی استان نقش آفرینی کند، به طور قطع به اجرا گذاشته می شود.

رئیس هیات کشتی همدان با تاکید بر لزوم همدلی و تعامل خانواده کشتی این استان خاطرنشان کرد: ایجاد این همدلی، کشتی همدان را در مسیر موفقیت قرار می دهد و باعث رسیدن به قله های افتخار می شود.

وی افزود: هدف ما رسیدن به رده نخست کشتی کشور و تصاحب مدال های خوش رنگ بین المللی است اما باید توجه داشت که این مهم بدون تلاش همه جانبه، اتحاد خانواده کشتی و پرهیز از مسایل حاشیه ای امکان پذیر نیست.

کشتی همدان نزدیک به پنج هزار ورزشکار و مربی سازمان یافته دارد.

انتهای پیام/ج

کشتی همدان مدیون پیشکسوتان موفق و با تجربه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.