معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام عنوان کرد؛

ارائه خدمات ویژه سلامتی به مناطق سیل زده در ایلام

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: به مناسبت هفته سلامت خدمات ویژه سلامتی به مناطق سیل زده استان ارائه می‌گردد.

ارائه خدمات ویژه سلامتی به مناطق سیل زده در ایلام

 ناصری فر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: به مناسبت هفته سلامت در استان ایلام برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته شده است که به شرایط نا مناسب مردم در مناطق سیل زده استان سعی شده است خدمات بهداشتی مطلوبی به صورت رایگان در این مناطق ارائه گردد.

وی اضافه کرد: در زمینه پیش گیری از ابتلا به بیماری‌های واگیر دار نیز تعدادی گروه به مدارس سطح استان فرستاده شده که به دانش آموزان آموزش‌های لازم را در رابطه با پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های مختلف ارائه دهند همچنین سلامت این دانش آموزان توسط گروه‌های پزشکی که به مدارس اعزام شده اند مورد بررسی قرار می‌گیرد.

ناصری فر ادامه داد: انجام معاینات فشار خون برای کارمندان ادارات و عموم مردم توسط گروه‌های سیار، ارائه اطلاعات بهداشتی به وسیله بنر‌هایی که در سطح شهر نصب شده اند برگزاری برنامه‌هایی ویژه هفته سلامت در صبحگاه قرارگاه‌های سپاه و ارتش از دیگر برنامه‌های این سازمان در هفته سلامت می‌باشد.

وی بیان کرد:در روز گذشته نیز به مناسبت هفته سلامت، گروهی از اعضای بسیج جامعه پزشکی استان مسیر ۸ کیلومتری پارک جنگلی چغاسبز را پیاده پیمودند.

گفتنی است هفته سلامت از اول اردیبهشت آغاز و تا هفتم اردیبهشت ادامه دارد.

انتهای پیام/ د


 ارائه خدمات ویژه سلامتی در مناطق سیل زده به مناسبت هفته سلامت

برچسب ها: علوم پزشکی ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.