یادواره دو شهید گمنام در تاکستان

یادواره دو شهید گمنام مدفون در دانشگاه آزاد تاکستان برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، رستم‌علی رفیعی فرمانده لشگر سیدالشهداء استان البرز در یادواره دو شهید گمنام مدفون در دانشگاه آزاد تاکستان گفت: باید موانع پیشرفت را از بین ببریم و این ظرفیت، در داخل وجود دارد.

رفیعی درباره شهدای مدافع حرم هم افزود: شهدای مدافع حرم دریچه جدیدی از زندگی را به روی ما باز و اثبات کردند که مرز‌های جغرافیایی و مادی نمی‌تواند آن‌ها را در حصار خود نگه دارد.

وی اضافه کرد: استکبار جهانی تمام گزینه‌های خود را به کار گرفت تا انقلاب و نام امام خمینی (ره) را محو کند، ولی شاهد بود یم که یک به یک این گزینه‌ها به واسطه خون شهدا زمین خورد و به قعر تاریخ رفت؛ یعنی استکبار از جایی ضربه خواهد خورد که فکرش را نمی‎‌کند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به حضور مردم عراق برای کمک در سیل اخیر گفت: یکی از بارزترین تاثیرات خون شهدا ایجاد همدلی در بین مردم است، که از هر قشری به یاری مردم شتافتند.

رفیعی به نقش موثر دانشجویان در آینده انقلاب اشاره و تاکید کرد: بار اصلی آینده انقلاب بر روی دوش جوانان و دانشجویان است و اگر مبارزان دهه ۴۰ تجربه نداشتند، دانشجویان و جوانان امروز تجربه کافی دارند.

در پایان مراسم دانشجویان با حضور بر مزار شهدای گمنام و اهدای گل به مقام آن شهیدان ادای احترام کردند.

انتهای پیام/ک

یادواره دو شهید گمنام مدفون در دانشگاه آزاد تاکستان برگزار شد

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار