کمک ۸۶ میلیارد ریالی مردم اصفهان به سیل زدگان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از کمک نقدی و غیر نقدی ۸۶ میلیارد ریالی مردم سخاوتمند اصفهان به سیل زدگان کشور خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محسن مؤمنی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: تاکنون بیش از ۱۰ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال وجه نقد و ۷۵ میلیارد ریال کمک‌های غیر نقدی برای کمک به سیل زدگان کشور از مردم اصفهان جمع‌آوری شده است.

وی افزود: کمک‌های غیر نقدی اهدایی توسط مردم شریف استان اصفهان به مناطق سیل زده استان‌های لرستان و خوزستان شامل آب معدنی، برنج، آرد، نان خشک، خرما، لوازم خانگی، شیرخشک، تخم مرغ، خشکبار، کنسروجات، غذای گرم، پتو، اقلام بهداشتی و شوینده، لباس و چادر مسافرتی بود که توسط ۹۹ کامیون و کامیونت به مناطق متأثر از سیل ارسال شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان افزود: علاوه بر این ۹۵ هزار دینار به صورت نقد و نیز سه قطعه سکه طلای اهدایی مردم نیکوکار و خیران در سطح استان اصفهان توسط جمعیت هلال احمر جمع‌آوری شده است.

وی در پایان گفت: برای واریز وجوهات نقدی به منظور کمک به سیل زدگان، شماره حساب حساب ۹۹۹۹۹ به نام هلال احمر نزد تمامی بانک‌های سراسر کشور آماده دریافت وجوهات است و همچنین عموم مردم می‌توانند با اجرای کد دستوری #۱۱۲*۷۸۰* از طریق تلفن همراه مبالغ خود را برای کمک به زلزله‌زدگان اهدا کنند.
 

انتهای پیام/ی
 
 


کمک به سیل زدگان همچنان ادامه دارد

برچسب ها: سیل ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار