استاندار قزوین:

قزوین از استان‌های استراتژیک در مصرف فرآورده‌های نفتی است

استاندار قزوین گفت: قزوین به دلیل صنعتی و کشاورزی بودن از استان‌های مهم و حساس در حوزه سوخت و مصرف فرآورده‌های نفتی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در جلسه معارفه مدیرعامل جدید شرکت پخش فراورده‌های نفتی استان گفت: قزوین استانی صنعتی و کشاورزی است که این ظرفیت مشتریان زیادی را در حوزه سوخت و فراورده‌های نفتی موجب شده است.

زاهدی افزود: از طرف دیگر به دلیل نزدیکی استان قزوین به منطقه غرب کشور مساله قاچاق سوخت از موضوعات مهم و جدی در استان است.

استاندار با اشاره به تردد خودرو‌ها در محور‌های مواصلاتی استان تصریح کرد: استان قزوین بعد از استان البرز بیشترین تردد خودرویی را در سطح کشور دارد بگونه‌ای که در سال ۹۷ بالغ بر ۳۳۰ میلیون تردد خودرو در محور‌های ارتباطی استان ثبت شده است.

زاهدی گفت: در ایام تعطیلات نوروزی امسال ۲۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تردد خودرویی در استان ثبت شده است و روزانه یک میلیون و ۶۰۰ هزار خودرو در محور‌های مواصلاتی استان تردد می‌کنند.

وی افزود:حوزه سوخت و فراوده‌های نفتی استان حوزه پرکار و پرمشغله است که حوزه‌های تولید، حمل و نقل و حتی سلامت انسان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

استاندار با اشاره به بحث قاچاق سوخت در کشور و استان خاطر نشان کرد: تا زمانی که اختلاف قیمت فراورده‌های نفتی در فاصله بین مرز‌های داخلی و خارجی وجود داشته باشد قطعا مساله قاچاق سوخت به عنوان یک چالش وجود دارد که این موضوع در دولت‌ها و مجالس مختلف مطرح بوده و از گذشته نتوانسته ایم یک تصمیم و برخورد منطقی و معقول با قیمت این کالای استراتژیک داشته باشیم.

زاهدی افزود: تغییر سیاست‌ها به تبع جابجایی دولت‌ها از دیگر مسائلی است که کار ساماندهی و مدیریت مصرف و قیمت فراورده‌ای نفتی را سخت و پیچیده کرده است.

در این مراسم از زحمات و تلاش‌های محمد شرفی مدیر سابق قدردانی و ابراهیم دژپسند بعنوان مدیر جدید شرکت فراورده‌های نفتی استان معرفی شد.

انتهای پیام/ک

معرفی مدیر جدید شرکت فراورده‌های نفتی استان  قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.