همزمان با هفته سلامت؛

کلنگ احداث دو دانشکده در شهرکرد به زمین زده شد

به مناسبت هفته سلامت، کلنگ احداث دو دانشکده در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، امروز چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۹۸ و همزمان با چهارمین روز از هفته سلامت، عملیات احداث ساختمان دو دانشکده پیراپزشکی و بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد آغاز شد.

مجید شیرانی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: دانشکده پیراپزشکی با زیربنای چهار هزار و ۲۰۰ متر مربع و دانشکده بهداشت با زیربنای سه هزار و ۵۰۰ متر مربع و ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار اولیه از منابع ملی، در مجتمع رحمتیه شهرکرد ساخته می‌شود.

وی پیش بینی کرد: این دو فضای آموزشی تا سه سال آینده به بهره برداری برسد.

شیرانی از آغاز احداث کتابخانه مرکزی و دانشکده فناوری‌های نوین این دانشگاه در آینده نزدیک هم خبر داد و گفت: با احداث این مکان‌ها، در مجموع ۱۹ هزار متر مربع فضای آموزشی جدید به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اضافه می‎شود.
 
وی با بیان کمبود فضای فیزیکی درمانی، آموزشی و پژوهشی در استان ادامه داد: این موضوع موجب محدودیت فعالیت‌های علمی و همچنین نارضایتی مردم از برخی خدمات درمانی شده است.
 
دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری در سال ۱۳۶۵ تأسیس شد و هم اکنون دارای هفت دانشکده می‌باشد.
 
اول تا هفتم اردیبهشت به عنوان «هفته سلامت» نامگذاری شده است و برنامه‌های امسال این هفته، با شعار «مراقبت‌های اولیه بهداشتی راهی به سوی پوشش همگانی سلامت» اجرا می‌شود.

انتهای پیام/خ

افزایش فضای آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار