شجاعی: امکان برگزاری بازی دوستانه با شرایط مالی فعلی کم است

نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: احتمال برگزاری دیدار‌های تدارکاتی با کم شدن بودجه‌ها و شرایط مالی کم است.

شجاعی: امکان برگزاری بازی دوستانه با شرایط مالی فعلی کم است

فریده شجاعی نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تیم‌های ملی بسکتبال بانوان و مسابقات پیش روی آن‌ها گفت: به دلیل شرایط اقتصادی و کم شدن بودجه‌ها امکان برگزاری بازی تدارکاتی برای تیم ملی بسکتبال ۳ نفره کم است مگر آن که از طرف حامی مالی حمایت‌های لازم صورت بگیرد تا بتوانیم بازی برگزار کنیم.

او درباره مسابقات پیش روی تیم بسکتبال ۳ نفره بانوان بیان داشت: مسابقات کاپ آسیا در اواخر اردیبهشت - ابتدای خرداد در چین برگزار می‌شود و پس از آن هم مسابقات جهانی پیش روی ملی پوشان است. به همین دلیل اردوها در حال برگزاری است تا ملی پوشان با آمادگی راهی این رقابت‌ها شوند.

شجاعی درباره یکی بودن بازیکنان تیم بسکتبال ۳ نفره و ۵ نفره عنوان داشت: بازیکنان یکی هستند و هنوز نتوانستیم تیم‌ها را از یکدیگر تفکیک کنیم، این کار نیازمند برنامه ریزی طولانی است که در این زمان چنین چیزی مقدور نبود و حالا ما باید تلاش کنیم تا از بهترین هایمان برای رقابت‌های پیش رو بهره ببریم. باید در سال‌های آینده چنین برنامه ریزی داشته باشیم تا بتوانیم تیم‌ها را از هم تفکیک کنیم.

او درباره مذاکرات با حامیان مالی گفت: برخی مذاکرات ناتمام مانده است و برخی هم به ما قول همکاری داده اند، اما هنوز اتفاقی نیافتاده است. ما نیاز به حامیان مالی داریم، زیرا بدون آن‌ها نمی‌توان همه برنامه‌ها را اجرا کرد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال درباره وضعیت دخترش هم عنوان داشت: دخترم تا ترم گذشته در کالیفرنیا و سن دیه گو بازی می‌کرد و حالا دانشگاهش عوض شده و درگیر امتحاناتش است.

شجاعی درباره حضور دخترش در تیم ملی بیان داشت: سرمربی تیم ملی از نزدیک بازی‌های او را دیده و گفته است که شرایط خوبی دارد، به همین دلیل قرار است دخترم پس از پایان امتحاناتش در تمرینات تیم ملی حاضر شود.


بیشتر بخوانید:

کلاهی: تاریخ دقیق و محل برگزاری رقابت‌های کاپ آسیا مشخص نیست / برنامه‌ای برای بازی‌های دوستانه در نظر گرفته ایم

متشرعی: بسکتبالیست‌های بانوی ایران پتانسیل خوبی دارند / برای مسابقات غرب آسیا و کاپ آسیا آمده می‌شویم

پایان اردوی تیم ملی بسکتبال بانوان

آغاز اردوی تیم ملی بسکتبال سه به سه بانوان


انتهای پیام/ 

اظهارات شجاعی درباره تیم ملی بسکتبال بانوان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار