تاکید بر ضرورت یکسان سازی حقوق کارگران شهرداری تبریز

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی گفت:باید حقوق تمام کارگران شهرداری ساماندهی و یکسان سازی شود.

تاکید بر ضرورت یکسان سازی حقوق کارگران شهرداری تبریزبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،کریم صادقزاده دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته کار گر با بیان اینکه کارگران قشر زحمت کش جامعه هستندگفت:طرح یکسان سازی حقوق کارگران را در دستور کار خود قرار دادیم و برای تحقق آن تلاش خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه ۸۵ درصد کارگران در کشور قراردادی هستندو از امنیت شغلی برخوردارنیستند گفت: در حالی که در کشور‌های همجوار ۸۵ درصد کارگران رسمی هستندو از امنیت شغلی یرخوردارند تلاش شود تا کارگران کشورمان نیز از امنیت شغلی بهره گیرند.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان بابیان اینکه تلاش کردیم تا واحد‌های صنعتی وکارخانه‌های بحرانی را دوباره به چرخه تولید باز گردانیم گفت:در زمان شروع فعالیت خود در خانه کارگر ۲۲۰ واحد بحرانی وجود داشت که الان به ۱۳ واحد کاهش یافته است.

وی هفته کارگر را فرصتی مغتنم برای تکریم از این قشر زحمت کش جامعه عنوان کرد و افزود:باتوجه به اینکه در استان ما نسبت به سایر استان‌ها تعداد بیکاران کم است، اما ما تلاش می‌کنیم که این تعداد را نیز به حداقل برسانیم.

وی همچنین در آینده نزدیک از حل مشکلات مسکن کارگران خبردادوگفت: در این راستا کار‌های خوبی انجام شده ودر اینده کارگران باهزینه‌های کم صاحب خانه خواهند شد.

وی دیدار نمایندگان کارگران و بازنشستگان بانماینده، ولی فقیه در استان، حضور کارگران در نماز جمعه گردهمایی کارگران وبازنشستگان کلانشهر تبریز وتجلیل از کارآفرینان، کارگران وگروه‌های نمونه استانی، گردهمایی زنان کار گر وتجلیل از کارگران زن نمونه وپرستاران، مراسم گرامیداشت روز بسیج کار گری و برگزاری یادواره ۱۴ هزار شهید کارگری استان، نشست تخصصی هیئت مدیره و بازرسان کانون‌های کارگری وبازنشستگی شهرستان‌های تابعه استان، راهپیمایی و تجمع بزرگ کارگران و بازنشستگان و دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم کارگر وجمعی از ایثار گران و آزادگان را برنامه‌های هفته کارگر عنوان کرد.

 

انتهای پیام/ش

ضرورت یکسان سازی حقوق کارگران شهرداری تبریز

برچسب ها: اشتغال ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار