الاخباریه: تروریست‌ها در حال تدارک برای اجرای نمایشنامه حمله شیمیایی هستند

شبکه الاخباریه سوریه اعلام کرد گروه‌های تروریستی به همراه کلاه سفید‌ها در حال هماهنگی هستند تا نمایشنامه‌ای را درباره استفاده ارتش سوریه از سلاح شیمیایی به اجرا درآورند.

الاخباریه: تروریست‌ها در حال تدارک برای اجرای نمایشنامه حمله شیمیایی هستندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، گروه‌های تروریستی به همراه تروریست‌های موسوم به کلاه سفید‌ها و حامیان آنان بار دیگر به روایت ادعایی خود درباره استفاده ارتش سوریه از سلاح شیمیایی در برخی مناطق ادلب و حومه شمالی حماه متوسل شده اند تا ارتش را به انجام دادن حملات شیمیایی متهم کنند.

شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه با اعلام این خبر افزود برخی منابع محلی در ادلب فاش کردند جبهه النصره و گروه‌های تروریستی زیرمجموعه آن به همراه تروریست‌های موسوم به کلاه سفید‌ها در حال هماهنگی هستند تا نمایشنامه‌ای را درباره استفاده ارتش سوریه از سلاح شیمیایی به اجرا درآورند.

منابع محلی گفتند تروریست‌های جبهه النصره با هماهنگی با تروریست‌های کلاه سفید به تخلیه منطقه جرجناز از توابع معرّة نعمان اقدام کرده اند تا زمینه اجرای نمایشنامه جدیدی را درباره استفاده از سلاح شیمیایی فراهم آورند. بر اساس نمایشنامه جدید که شبکه‌های تروریستی در حال تدارک برای اجرای آن هستند، از ماده شیمیایی کلر علیه غیرنظامیان از جمله کودکان که تروریست‌های جبهه النصره آنان را از مناطق متعدد طی سال‌های گذشته ربوده اند به کارگرفته و سپس ارتش سوریه به استفاده از آن متهم خواهد شد تا بهانه تجاوز نظامی غرب و آمریکا به سوریه فراهم شود.

اسناد متعددی که ارتش سوریه پس از آزادسازی مناطق تحت کنترل تروریسم به دست آورده است نشان می‌دهد کلاه سفید‌ها که با شبکه‌های تروریستی و به خصوص جبهه النصره ارتباط تشکیلاتی دارند در تدارک و آماده سازی و تبلیغ برای استفاده از سلاح شیمیایی علیه غیرنظامیان هستند یعنی همان اتفاقی که بار‌ها در غوطه شرقی در ریف دمشق و حلب رخ داد.

چندی پیش وزارت دفاع روسیه اعلام کرده بود اطلاعاتی به دست آمده که نشان می‌دهد مزدورانی از سازمان‌های اطلاعاتی فرانسه و بلژیک به استان ادلب سوریه رسیده اند تا زمینه استفاده از مواد شیمیایی سمی را فراهم آورند و آنان با سرکرده‌های میدانی جبهه النصره و نیز نمایندگانی از شبکه تروریستی کلاه سفید‌ها دیدار کرده اند تا برای چگونگی اجرای نمایشنامه شیمیایی جدید هماهنگ کنند و سپس ارتش عربی سوریه و نیروی هوایی روسیه را به استفاده از مواد سمی علیه غیرنظامیان متهم سازند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار