نشست اعضای فدراسیون صادرات انرژی و صنایع وابسته ایران روز چهارشنبه با حضور سفیر کشورمان در ایروان تشکیل شد.

نشست اعضای فدراسیون صادرات انرژی و صنایع وابسته ایران برگزار شدبه گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، نشست اعضای فدراسیون صادرات انرژی و صنایع وابسته ایران روز چهارشنبه 1398/02/04 با شرکت تعدادی از اعضای این فدراسیون و با حضور سجادی سفیر کشورمان در ایروان در محل شرکت صانیر ( پیمانکار پروژه احداث خط سوم انتقال برق در ارمنستان) تشکیل شد.

در این جلسه موضوعات مختلفی به منظور فعال سازی فدراسیون در امر صنعت در خارج از کشور و در ارمنستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سجادی سفیر کشورمان در این نشست با اشاره به وجود فرصت ها و ظرفیت های موجود در اورآسیا افزودند اتحادیه اورآسیا و ظرفیتهای موجود در آن فرصت مناسبی است تا فدراسیون در حوزه صنعتی با برنامه منسجم به این منطقه ورود نماید.

سفیر کشورمان در ایروان همچنین تاکید کرد که ظرفیت های بسیار بالای صنعتی، پتروشیمی و ساخت و ساز در کشور می تواند با اشتراک طرف های خارجی گام های بلندی برای توسعه همکاری های اقتصادی فیمابین بردارد.

در پایان این نشست مقرر شد شرکت صانیر زمینه های موجود همکاری فدراسیون در ارمنستان و اورآسیا را بررسی و زمینه حضور و مشارکت فدراسیون را در این منطقه فراهم نماید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار