رئيس پژوهشكده شوراى نگهبان:

برگزارى مسابقات رقابتى نشان‌دهنده دقت بالا در شوراى نگهبان است

ره‌پيك گفت: برگزاری مسابقات علمی، به مخاطب نشان مى دهد كه که تمام فعاليت ها در شورای نگهبان از دقت بالايى برخوردار است.

برگزارى مسابقات رقابتى نشان دهنده دقت بالا در شوراى نگهبان استبه گزارش خبرنگار  حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سيامك ره پيك رئيس پژوهشكده شوراى نگهبان امروز پنجشنبه 5 اردیبهشت ماه در مراسم دور دوم رقابت علمى شبيه سازى شوراى نگهبان، اظهار كرد: مسابقات در واقع یک رقابت علمی است، افرادی که شرکت می کنند می بایست به سوالات دقیق علمی پاسخ دهند و لازم به ذكر است كه شیوه پاسخ به صورت كاملا ابداعى و مشابه برسى مصوبات در صحن شورای نگهبان است.

وى ادامه داد: دانشجویان و شرکت کنندگان در اين مسابقات از توانمندی ها و علم خودشان برای تصمیم گیری استفاده می‌کنند زيرا علاوه بر جنبه رقابتى، فضاى بسيار مناسبى براى شناسايى افراد توانمند است.

رئيس پژوهشكده شوراى نگهبان با اشاره به دقت و مديريت كار در شوراى نگهبان، تصريح كرد: برگزاری این مسابقات، به جامعه علمی و مخاطب عمومی نشان مى دهد كه که تمام فعاليت ها و تصميم گيري ها در شورای نگهبان از دقت بالایی برخوردار است.

ره پيك در پايان با توجه به عملكرد دانشجويان و داوران مسابقات، يادآور شد: دانشجویان بیش از حد تصور، توانمند و کارآمد بودند، همچنين داوران و اساتيد با دقت، به ارزيابى پرداختند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار