افزایش یک تا سه درجه ای دما در استان اصفهان

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان گفت:دما در بیشتر مناطق استان طی ۲۴ ساعت آینده یک تا سه درجه سانتی‌گراد افزایش خواهد داشت.

رضا کریمیان کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به اینکه بررسی نقشه‌های هواشناسی همچنان بیانگر جوی ناپایدار بر روی استان طی سه روز آینده است اظهارکرد: بر این اساس طی این مدت در بیشتر مناطق استان آسمان کمی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: امروز و فردا احتمال وزش باد شدید همراه با گرد و خاک محلی در جنوب شرق و بارش پراکنده در مناطق غربی استان دور از انتظار نیست.

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه دما در بیشتر مناطق استان طی ۲۴ ساعت آینده یک تا سه درجه سانتی‌گراد افزایش خواهد داشت ادامه داد: بر این اساس بیشینه و کمینه دما در کلانشهر اصفهان ۱۸ و هفت درجه سانتی‌گراد بالای صفر پیش بینی می‌شود.

کریمیان گفت: طی ۲۴ ساعت آینده چوپانان با دمای ۲۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بویین و میاندشت با دمای منفی دو درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان خواهند بود.

انتهای پیام/م
 

وضعیت جوی هوای استان اصفهان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار