کمک ۱۲ میلیارد تومانی مردم اصفهان به هموطنان سیل‌زده

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: دومین کاروان بزرگ از کمک‌های ۱۲ میلیارد تومانی مردم اصفهان، متشکل از هشت تریلر و کامیون به همت کمیته امداد اصفهان راهی استان‌های سیل‌زده لرستان و خوزستان شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدرضا متین پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان بابیان اینکه مردم نیکوکار تا کنون بیش از ۱۲ میلیارد تومان به هم‌میهنان سیل‌زده خود کمک کرده‌اند، گفت: دومین کاروان بزرگ از این کمک‌ها به ارزش ارزش تقریبی سه میلیارد تومان به استان‌های لرستان و خوزستان ارسال شد.

وی افزود: این محموله شامل کانکس، مواد غذایی، آب‌معدنی، لوازم منزل، فرش، موکت و اقلام بهداشتی بود که با هشت دستگاه تریلر و کامیون عازم مناطق هدف شد.

متین پور بابیان اینکه مردم نیکوکار استان کماکان در حال کمک به هم‌میهنان آسیب‌دیده از سیل هستند، خاطرنشان کرد: سیل خسارت‌های زیادی به هم‌وطنان وارد کرده است که کمک موثر به آسیب دیدگان نیازمند مشارکت گسترده و هدفمند مردم شریف ایران است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به روش انتقال کمک‌های مردم، گفت: کمک‌های نقدی به‌حساب متمرکز کمیته امداد کشور واریز و ازآنجا به مناطق سیل‌زده اختصاص می‌یابد و کمک‌های کالایی نیز با تجمیع در مرکز استان و پس از دسته بندی به مناطق هدف ارسال می‌شود.

متین پور با اشاره به روش‌های موجود برای کمک به مناطق سیل زده، گفت: مردم نیکوکار اصفهان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۹۹*۰۳۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه و یا واریز مستقیم به شماره کارت ۲۵۰۹-۰۰۰۰-۷۳۷۰-۶۰۶۳ و شماره حساب ۲۴۰۱۱۱۳۰۹۱۴۰۷۲ نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران به صورت نقدی و یا با مراجعه به دفاتر این نهاد و تحویل اقلام اهدایی خود، یاری‌رسان هم‌وطنان رنج دیده از سیل باشند.

انتهای پیام/م

 

کمک مردم اصفهان به مناطق سیل زده

برچسب ها: کمیته امداد ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.