پاکسازی ساحل دیر و عسلویه به مناسبت هفته سلامت

ساحل دیر و عسلویه به همت مردم و به مناسبت هفته سلامت پاکسازی شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: فعالان اجتماعی، سازمان‌های مردم نهاد زیست محیطی، امدادگران هلال احمر و دیگر علاقه‌مندان محیط زیست، زباله‌هایی که در ساحل بندر دیّر رها شده بود، را جمع‌آوری کردند.

حسین ناظمیان‌پور افزود: انجام این حرکت فرهنگی موجب بالا بردن مشارکت عمومی در جامعه و تمرین انجام کار گروهی و گسترش فرهنگ فعالیت‌های جمعی و پاکیزه نگه‌داشتن اماکن عمومی می‌شود.

وی با تاکید بر تداوم برنامه پاکسازی ساحل در طول سال بیان کرد: با شروع فصل تابستان مردم این شهر و کسانی که از دیگر نقاط به بندر دیر می‌آیند، اوقات فراغتشان را در ساحل می‌گذرانند و بی‌شک تکرار چنین برنامه‌هایی سبب نهادینه شدن فرهنگ آن در خانواده‌ها می‌شود.

پاکسازی ساحل عسلویه  با همراهی دانش‌آموزان

ساحل عسلویه با همکاری دانش آموزان و مشارکت شهرداری عسلویه، اداره ورزش و جوانان، آموزش‌وپرورش و شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه پاکسازی شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه گفت: نهادینه شدن رعایت مسائل بهداشتی تنها با فرهنگسازی و آموزش در مدرسه و جامعه امکان‌پذیر است.

جاسم زارعی با اشاره به افزایش مشارکت‌های بین بخشی در ارتقاء سلامت جامعه افزود: جوامعی که در آن‌ها شاخص‌های بهداشتی در رتبه بالایی قرار دارد بیشترین مشارکت  میان سایر سازمان‌ها با متولیان بهداشتی را دارند.

انتهای پیام/ک

ساحل دیر و عسلویه پاکسازی شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.