امام جمعه زنجان:

تحریم نفتی ایران اقتصاد دنیا را فلج و متزلزل خواهد کرد

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: تحریم نفتی ایران اقتصاد دنیا را فلج و متزلزل خواهد کرد.

تحریم نفتی ایران اقتصاد دنیا را فلج و متزلزل خواهد کرد .به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،حجت الاسلام والمسلمین خاتمی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در استان و امام جمعه زنجان درخطبه‌های امروز نمازجمعه با اشاره به قطع رابطه رژیم مسلمان کش سعودی با کشورمان در ۸ اردیبهشت سال ۱۳۶۷ گفت: رژیم آل سعود امروز هم با خوش رقصی در برابر دولتمردان آمریکایی واعدام ۳۸ نفر از شیعیان و عالمان دینی عربستان لکه ننگ دیگری در تاریخ جهانی ثبت کرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی افزود: مدعیان حقوق بشر همچنان دربرابر  این اقدام غیر انسانی عربستان سعودی سکوت کرده اند.
 
وی اضاه کرد: دولتمردان آمریکایی اعلام می‌کنند که صدور نفت ایران به صفر خواهد رسید در حالی که این حرف آنان عملیاتی شود با پیش بینی کارشناسان اقتصاد جهانی قیمت نفت به ۲۵۰ دلار خواهد رسید واین به معنای تزلزل در اقتصاد بین المللی است.

امام جمعه زنجان با یاد آوری اقدام نابخردانه آمریکایی‌ها در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اقدام متقابل مجلس شورای اسلامی مبنی بر در تیر رس بودن نظامیان آمریکایی یک اقدام شجاعانه بود.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود آغاز دهه تکریم وغبار روبی از مساجد را مقدمه‌ای برای امادگی استقبال از ماه مبارک رمضان دانست وافزود: مساجد سنگر است وهمچنان که در دوران انقلاب ودفاع مقدس پایگاه اجتماعی مردم بود امروز هم باید سنگری برای مقابله با تهدیدات تهاجم فرهنگی دشمنان باشد.

وی کمک رسانی تمام هموطنان و حضور در مناطق سیل زده و کمک به سیل زدگان را یک مانور رسمی از همدلی وهمبستگی ایرانیان دانست.

انتهای پیام/ن
 

خطبه های این هفته نماز جمعه زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.