کمک خانواده‌های شهدای خان طومان به سیل زدگان

خانواده‌های شهدای خان طومان تصمیم گرفتند هزینه‌های مربوط به برگزاری سالگرد را صرف بازسازی و کمک به خسارت‌دیدگان ناشی از سیل کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسن خیریان پور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران در اولین جلسه شورای اداری سال ۹۸  با بیان اینکه بازسازی خسارات ناشی از سیل، رونق تولید و احیای واحد‌های راکد و برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی سه موضوع مهم در سال ۹۸ است، گفت: خانواده‌های ۱۳  شهید مدافع حرم شهدای مدافع حرم که در اردیبهشت سال ۹۵ در منطقه خان طومان سوریه تاریخ ساز شدند در حرکتی خودجوش تصمیم گرفتند هزینه‌های برگزاری سالگرد این شهدا را صرف بازسازی و کمک به خسارت‌دیدگان ناشی از سیل کنند.

وی افزود: در سال گذشته ۱۰ جلسه شورای اداری استانی با ۱۰۶ مصوبه و ۲۲۲ جلسه شورای اداری شهرستانی به ریاست فرمانداران با هزار و ۱۲۹ مصوبه برگزار شد.

تصمیم گیری برای منطقه آزاد در مازندران

علی اصغر یوسف نژاد نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی در این جلسه ایجاد منطقه آزاد را از خواسته‌های اصلی بیان کرد و گفت: بحث منطقه آزاد امسال باید به سرانجام رسد.

وی با انتقاد از عملکرد جزیره‌ای برخی دستگاه‌ها گفت: اگر هر دستگاهی بخواهد وظایف و تکالیف خود را ببیند کار‌ها پیش نمی‌رود.

یوسف نژاد افزود: فاصله مسئولان با مردم در سطح ملی و استانی زیاد است و باید مشکلات آنان پیگیری شود.

حسن نیاز آذری نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در این جلسه نیز خواستار تفویض اختیار از سوی ادارات کل به ادارات شهرستانی شد و گفت: متأسفانه مدیران شهرستان اختیاری ندارند و کار‌ها برای پیگیری به استان محول می‌شود.

وی با بیان اینکه فرمانداری‌های ویژه اختیارات چندانی ندارد افزود: در شهرستان‌ها، کار‌ها به استان حواله می‌شود و باید اختیارات مدیران را بیشتر کرد.

انتهای پیام/ م

برچسب ها: حوادث ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار