بازگشایی ۱۷ کیلومتر از راه‌های مسدود پشتکوه فریدونشهر

مدیرکل ستاد بحران استان اصفهان گفت:۱۷ کیلومتر راههای روستایی فریدونشهر که به علت بارش برف سنگین و سیل مسدود شده بود با تلاش ماموران راهداری بازگشایی شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،منصور شیشه فروش مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان اصفهان در خصوص اقدامات انجام شده برای امدادرسانی روستا‌های فریدونشهر اظهار کرد: برق روستای وزوه واقع در پشتکوه شهرستان فریدونشهر با هزینه‌ای بالغ بر پنج میلیارد ریال روز گذشته با تلاش نیرو‌های شرکت توزیع برق استان با انتقال ترانس و بازسازی شبکه وصل شد.

وی با اشاره به تخریب شبکه برق و راه‌های روستا‌های آن منطقه به دلیل بارش برف سنگین و سیلاب فروردین ماه، افزود: همه راه‌های منطقه بازگشایی و عملیات بازسازی شبکه‌ها انجام شد.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان اصفهان در خصوص محور‌های باز شده تصریح کرد: محور راه‌های ارتباطی روستا‌های کاهگانک سفلی و علیا، وزوه و دورک پشنگان و کلوسه پشتکوه فریدونشهر که به علت بارش برف سنگین و سیل مسدود شده بود روز گذشته با تلاش ماموران راهداری و پشتیبانی با حضور پنج دستگاه ماشین آلات سنگین راهداری و ۷۲ ساعت کار مداوم عملیات برفروبی و بازگشایی برای ۱۷ کیلومتر راه روستایی انجام و تردد ایمن و روان برای این مناطق برقرار شد.

شیشه فروش در خصوص خسارات بالازدگی آب در شهرستان تیران و کرون نیز افزود: در پی بروز خسارت به چند واحد مسکونی در روستای خرمنان بازدید‌های لازم از این منطقه به عمل آمد و با احداث زهکش فنی در بالادست روستا شرایط نفوذ آب کنترل شد و بازسازی منازل مسکونی بر عهده بنیاد مسکن و کمیته امداد امام خمینی شهرستان قرار گرفت.

انتهای پیام/م

 

اقدامات انجام شده برای امدادرسانی روستا‌های فریدونشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار