پیشرفت طرح های عمرانی و بزرگ افتخاری برای شهر اصفهان

شهردار اصفهان گفت:چندین پروژه محرک توسعه و طرح های عمرانی در حال اجرا و پیشرفت است که در شرایط رکود،افتخاری برای شهر اصفهان است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، قدرت الله نوروزی صبح امروز_شنبه هفتم فروردین ماه ۹۸_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» با بیان اینکه نهم اردیبهشت ماه در تقویم کشور به عنوان روز شوراها ثبت شده است، اظهار کرد: شوراها از ارکان مهم تصمیم گیری و اداره امور کشور هستند و می‌توانند در تمام حوزه‌های شهر نقش ایفا کنند، به همین دلیل از تمام تلاش‌های نمایندگان مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا به ویژه اعضاء شورای شهر اصفهان به جهت تلاش برای بهبود وضعیت شهر تشکر می‌کنم.

وی یازدهم اردیبهشت ماه «روز جهانی کارگر» را به تمام مردان و زنانی که در صف اول تولید و توسعه فعالیت می کنند و همچنین به کارگرانی که در شهرداری مشغول فعالیت هستند، تبریک گفت و تاکید کرد: در شهر اصفهان کارگران در تمام نقاط شهر مشغول کار هستند و این افتخار شهر اصفهان است که در شرایط رکود در اصفهان تکاپوی پروژه‌های عمرانی با تلاش کارگران در حال وقوع بوده و چندین پروژه بزرگ و محرک توسعه در نقاط مختلف شهر در حال اجرا است.

شهردار اصفهان ادامه داد: باتوجه به اینکه ۱۲ اردیبهشت‌ماه سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و روز بزرگداشت مقام معلم است به همین بهانه از این تلاشگران عرصه علم و دانش می‌خواهیم به مدیریت شهری بیشتر یاری رسانند.

وی با بیان اینکه معلمان، آینده توسعه کشور را در دست دارند و تعلیم و تربیت رسالت مهم معلمان است، تصریح کرد: معلمان بهتر از هر فرد دیگری می‌توانند به ترویج فرهنگ شهروندی در مدارس کمک کرده و نقش موثری در ارتقاء فرهنگ شهروندی داشته باشند.  

نوروزی در پایان عنوان کرد: شهرداری اصفهان سال گذشته با برنامه‌ای به نام «کلاس شهر» در مدارس در کنار معلمان رفت و با کمک آنها برنامه‌هایی هنری و فرهنگی برای آموزش مفاهیم شهروندی به کودکان و دانش‌آموزان اجرا کرد که تاثیر بسیار زیادی داشت.

 

انتهای پیام/س

فعالیت های عمرانی شهرداری اصفهان

 

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.