معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهوازاز برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه طبق روال هر سال و بدون تاخیر یا تعویق خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا جلیلی‌فر، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز درخصوص دلیل برگزاری کلاس‌های جبرانی بصورت فشرده گفت: فشار برگزاری کلاس‌های جبرانی به کل سیستم آموزشی دانشگاه وارد شده است، اما هدف این است که امتحانات پایانی تا تیرماه ادامه پیدا نکند.

وی اظهار کرد: با توجه به شرایطی که در استان خوزستان پیش آمده بود، کلاس‌های درس دانشگاه ۲ هفته عقب افتادند، بنابراین به معاونان آموزشی دانشکده‌ها ابلاغ شد که برخی از کلاس‌های جبرانی در ۲ هفته اول و برخی در ۲ هفته دوم برگزار شوند.

جلیلی‌فر بیان داشت: کلاس‌های جبرانی در طول یک ماه برگزار می‌شوند، اما در دوره تحصیلات تکمیلی در ۲ هفته اول کلاس‌های جبرانی تمام می‌شود، آنچه که اهمیت دارد این است که کلاس‌ها تا پایان ترم ساعت ۷ و دقیقه ۳۰ شروع می‌شوند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز افزود: امتحانات پایانی از ۸ خرداد شروع و تا ۲۹ یا ۳۰ خرداد ادامه می‌یابد و هیچ تغییری در روند برگزاری امتحانات یا به تعویق افتادن وجود نخواهد داشت و طبق روال هر سال برگزار خواهند شد.

انتهای پیام/گ

اعلام زمان برگزاری امتحانات دانشگاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.