احمدرضا معتمدی در دانشگاه صداوسیما تجلیل می‌شود

مراسم نکوداشت «احمدرضا معتمدی» به همراه اکران، تحلیل و نقد فیلم سینمایی «سوءتفاهم» در دانشگاه صداوسیما برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسین ساعی رئیس دانشکده ارتباطات و رسانه دانشگاه صداوسیما اظهار کرد: مراسم نکوداشت «احمدرضا معتمدی» ساعت ۱۴ روز دوشنبه نهم اردیبهشت ماه در آمفی تئاتر دانشگاه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه معتمدی، سبک خاص خود را در سینما دارد و تلاشی طولانی برای ورود فلسفه و حکمت به سینما چه در بعد محتوا و چه فرم داشته است، گفت: سینمای معتمدی، یک سینمای خاص پسند و در عین حال قابل توجه منتقدین است.

رئیس دانشکده ارتباطات و رسانه دانشگاه صداوسیما ادامه داد: هر اثر سینمایی وی، مبتنی بر یک کار نظری ویژه و نگرشی فلسفی چه به لحاظ محتوایی و چه فرم کار است که حاصل سال‌ها تجربه، کار، تدریس و تحصیل او در حوزه حکمت، فلسفه و سینماست.

ساعی با بیان اینکه فیلم سینمایی «سوءتفاهم» نیز تلاشی برای بیان فلسفه پست مدرن در حوزه فرا روایت به زبان سینما است،گفت: در مراسم روز دوشنبه، پس از پخش و تحلیل این اثر سینمایی، آیین تقدیر و پاسداشت مقام علمی و سابقه حرفه‌ای احمدرضا معتمدی با حضور اساتید علوم اجتماعی و صاحبنظران عرصه سینما و با همکاری سازمان هنری رسانه‌ای اوج برگزار خواهد شد.

وی افزود: سخنران ویژه این مراسم استاد غلامحسین ابراهیمی دینانی است. همچنین شهاب اسفندیاری، رئیس دانشگاه صدا وسیما، سیدمهدی ناظمی قره‌باغ، پژوهشگر حوزه فلسفه و سینما و احسان محمدحسنی، رئیس سازمان هنری رسانه‌ای اوج به نقد و تحلیل فیلم سینمایی سوءتفاهم می‌پردازند.

دانشگاه صداوسیما از اساتید و دانشجویان علاقه‌مند جهت حضور در این مراسم دعوت می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار