مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام خبر داد؛

ارتقا ایمنی در حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت:ارتقا ایمنی در حمل و نقل‌های جاده‌ای از اولویت‌های کاری در این حوزه می‌باشد.

ارتقا ایمنی در حمل و نقل جاده‌ای استان ایلامدلخواه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت: ضمن گرامیداشت هفتم اردبیهشت و روز ایمنی در حمل و نقل، ما نیز با تمام توان خود در جهت ارتقا ایمنی در حمل و نقل گام برمی داریم و امیدواریم هموطنان عزیز چه آنان که رانندگی می‌کنند و چه آنان که به صورت پیاده از معابر عبور می‌کنند با رعایت قوانین و مقررات وضع شده از کلیه آسیب‌های ناشی از حمل ونقل و رانندگی در امان بمانند.

وی اضافه کرد: علاوه بر این مسایل، عواملی نظیر درصد هوشیاری راننده و عابر، رنگ لباس عابر، شاخص‌های هندسی مسیر، سرعت و ابعاد وسیله نقلیه و ساعات رانندگی نیز نقش مهمی در تصادفات و تلفات جاده‌ای دارد که باید به این مسائل نیز به طور ویژه توجه شود.

دلخواه ادامه داد: رفع نقاط حادثه خیز، اجرای روکش آسفالت در محور‌های اصلی استان، نصب انواع علائم اخطاری و اطلاع رسانی، ایجاد روشنایی، اجرای خط کشی و برنامه‌های مدون دیگر از جمله اقداماتی است که در خصوص ایمن سازی محور‌ها انجام شده است. گفتنی است بر اساس پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی به شورای فرهنگ عمومی کشور، روز ۷ اردیبهشت روز ملی ایمنی حمل و نقل نام گذاری شده و در تقویم رسمی کشور ثبت گردیده است.

انتهای پیام/ د

ایمنی در حمل و نقل‌های جاده‌ای در اولویت راهداری ایلام

برچسب ها: راهداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.