انتقاد از وضعیت چاله های محور تبریز - صوفیان

فرماندار شبستر از وضعیت چاله‌های محور تبریز - صوفیان انتقاد کرد.

انتقاد از وضعیت چاله های محور تبریز - صوفیانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،مستفید فرماندار شبستر در جلسه شورای اداری این شهر از وضعیت چاله‌های محور تبریز صوفیان انتقاد کرد و گفت: حوزه این محور متعلق به راهداری شهرستان تبریز است که مسئولان توجه چندانی نمی‌کنند و مردم به ویژه رانندگان عبوری با مشکلات خاصی برخوردار هستند.

مستفید گفت :خوشبختانه در سایه تلاش‌های عوامل پلیس راه تبریز شبستر آمار تصادفات این منطقه به منفی رسیده است.

فرماندار شبستر یکی از مشکلات محور تبریز شبستر تا سلماس را طولی بودن مسیر ورودی روستا‌ها و شهر‌ها به جاده اصلی تی T شکلی و نبود رمپ ورود و خروج عنوان کرد که تصادفات بی شمار جاده ایرا باعث می شود.

حسن مستفید به مشکلات و هزینه سنگین چهار بانده کردن شبستر تا سلماس اشاره کرد و گفت: علت تاخیر در افتتاح قطعه اول این محوریعنی شبستر تا کوزه کنان هزینه‌های سنگین مسیرگشایی و تکمیل و ایجاد سی و دو (۳۲) پل و محدودیت‌های شدید اعتبارات دولتی عنوان کرد.

فرماندار شبستر  از راه اندازی قطعه اول و دوم شبستر تا پیش شیخ ولی در سال ۹۸ خبر داد .

فرماندار شبستر با اخطار به خودرو‌های اداری که بعد از ظهر‌ها تردد می‌نمایند اظهار داشت: اگر رانندگان این خودرو‌ها تصادف بکنند مقصر خودشان بوده و اداره مطبوعه ریالی بابت آن حق پرداخت ندارد.

وی گفت :فرمانداری خودرو‌های اداری را رصد می‌کند متاسفانه تخلفات رانندگی برخی از خودرو‌های اداری در این شهرستان حتی به دو سه میلیون تومان هم رسیده است که با آن‌ها برخورد خواهیم کرد.

رئیس شورای اداری شهرستان شبستر با توجه به نزدیکی انتخابات و ورود به فاز انتخاباتی از کلیه مسئولان ادارات خواست تا برگزاری انتخابات از نامزد‌های احتمالی مجلس برای مراسمات و جلسات اداری دعوت به عمل نیاید که برخی از آن‌ها به نمایش‌های انتخاباتی دست می‌زنند.

فرماندار شبستر اعلام کرد :جلسات اداری در ایام ماه مبارک رمضان بعد از ظهر‌ها برگزار خواهد شد، چون وقت اداری حق الناس بوده و وقت اداری باید به رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم و ارباب رجوع تعلق گیرد.

 

انتهای پیام/ش

وضعیت  نابسامان چاله های محور تبریز - صوفیان 

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۵:۰۵ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
منبع خبر شما کجاست
آخرین اخبار