ماجرای بلیت فروشی پرسپولیس پرونده می‌شود؟ / متهم از سازمان لیگ شکایت می‌کند

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بخشی از رای انضباطی دیدار پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان، دیروز (شنبه) اعلام شد که باشگاه پرسپولیس به دلیل رعایت نکردن شرایط میزبانی و فروش بیش از حد ظرفیت بلیت مسابقه، باید ظرف ۴۸ ساعت آینده درباره این موضوع توضیحات خود را به کمیته انضباطی ارائه دهد.

ماجرای بلیت فروشی پرسپولیس پرونده می شود؟/ متهم از سازمان لیگ شکایت می کند

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی دیدار با سپاهان

سایت باشگاه پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان در اطلاعیه‌ای نوشت: "به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند با توجه به استقبالی که شاهد هستیم این احتمال وجود دارد که برای روز مسابقه پرسپولیس - سپاهان هیچ قطعه بلیتی برای عرضه حضوری در ورزشگاه باقی نماند. وقوع یا عدم وقوع این امر حتما در روز‌های آینده اطلاع رسانی خواهد شد. از این رو برای هوادارانی که برای حضور در این دیدار تصمیم قطعی گرفته‌اند و به ویژه از دیگر شهر‌ها قصد سفر به تهران را دارند، بهتر خواهد بود تا هر چه سریعتر نسبت به خریداری الکترونیک بلیت مسابقه از تنها سایت عرضه کننده آن یعنی. اقدام نمایند تا قبل از برنامه‌ریزی برای این منظور از در اختیار داشتن مجوز ورود به ورزشگاه آزادی اطمینان حاصل نمایند.

ماجرای بلیت فروشی پرسپولیس پرونده می شود؟/ متهم از سازمان لیگ شکایت می کند

در این ارتباط به اطلاع می‌رساند در حال حاضر تمام ظرفیت بلیت جایگاه و روبروی جایگاه با استقبال هواداران به فروش رسیده است و بلیتی برای عرضه از این بخش‌های ورزشگاه وجود ندارد.

همچنین از هواداران عزیز تقاضا داریم اطلاعیه‌ها و پیام‌های مندرج در سایت ... را با دقت مطالعه نمایند. به ویژه از نهایی شدن خرید خود که با دریافت کد رهگیری مشخص می‌شود، اطمینان کامل حاصل نمایند تا در ورزشگاه دچار مشکل نشوند.

همچنین بلیت فروشی الکترونیک به هیچ وجه در روز برگزاری مسابقه صورت نمی‌گیرد و پایان عرضه الکترونیک ساعت ۲۳ روز قبل از برگزاری مسابقه است، پس در هیچ یک از بازی‌ها کار را به روز آخر موکول نکنید.

 یادآوری می‌شود که فروش الکترونیک بلیت از ساعت ۲۳ تا یک بامداد انجام نخواهد شد."

در زمان آغاز بازی و در حالی که استادیوم آزادی ۷۸ هزار نفری است و ۲۰ درصد آن به هیچ عنوان فروخته نمی‌شود، حدود ۶۲۰۰ -۶۳۰۰ صندلی به سپاهان رسید و دیگر ظرفیت ورزشگاه در اختیار سرخپوشان بود، اما در اتفاقی عجیب حدود ۸۰  تا ۹۰ هزار نفر در ورزشگاه حضور داشنتند و ۵-۶ هزار نفر هم پشت در ماندند.

فتاحی: پیمانکار باشگاه پرسپولیس تخلف کرد

سعید فتاحی، رئیس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران بیان کرد: ورزشگاه آزادی ۷۸ هزار نفر ظرفیت دارد که ۶۳ هزار بلیت قابل فروش است. روز جمعه ۹۰ هزار نفر آمده بودند. تخلفی که پیمانکار باشگاه پرسپولیس انجام داد و با اینکه نباید بلیت کاغذی می‌فروخت این کار را کرده اند. ۱۵ هزار بلیت اضافه در استادیوم آزادی فروخته شده است. اشتباهی که این ۲ باشگاه کردند این بود که بلیت فروشی را به یک شرکت واگذار کرده اند. طرف حساب ما باشگاه پرسپولیس است.

ماجرای بلیت فروشی پرسپولیس پرونده می شود؟/ متهم از سازمان لیگ شکایت می کند

تابش: چطور برای ورزشگاهی که ۷۶ هزار نفر ظرفیت دارد، ۹۰ هزار بلیت فروخته شده است

تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: چطور ورزشگاهی که ۷۶ هزار نفر ظرفیت دارد، ۹۰ هزار بلیت فروخته شده است. بیشتر مصدومان سپاهانی هستند و باید به این موضوع رسیدگی شود.

مطهری‌زاده: قرار بوده ۵۷ هزار بلیت فروخته شود، اما ۱۱۰ هزار نفر در استادیوم حضور داشتند

البته در روز‌های اخیر تمامی هجمه‌ها به سمت نیروی انتظامی بود و عنوان شده بود که آن‌ها مقصر هستند، اما مطهری زاده فرمانده یگان ویژه تهران گفت: حواشی به وجود آماده هیچ ربطی به بازی نداشت و ما در زمان برگزاری دیدار تنشی نداشتیم. درگیری‌ها به علت سبقه ۲ تیم بوده است. قرار بود سپاهانی‌ها در قسمت بالا هم حضور داشته باشند. قرار بوده ۵۷ هزار بلیت فروخته شود، اما ۱۱۰ هزار نفر در استادیوم حضور داشته اند. در قانون AFC آمده است اگر میهمان جایگاهش پر نشد میزبان می‌تواند پر کند. ما مشکلی بابت هواداران بالا سر سپاهان نداشتیم و ازدحام جمعیت کار ما را سخت کرد.

ماجرای بلیت فروشی پرسپولیس پرونده می شود؟/ متهم از سازمان لیگ شکایت می کند

حبیب زاده: برخی هواداران بدون بلیت در ورزشگاه حضور داشتند

سهند حبیب زاده، مشاور ایرج عرب بیان کرد: شرکتی که ما با قرارداد دارد، مانند گذشته یک سری بلیت فروشی دستی کرده و برخی هواداران بدون بلیت در ورزشگاه حضور داشتند.

ماجرای بلیت فروشی پرسپولیس پرونده می شود؟/ متهم از سازمان لیگ شکایت می کند

او درباره صحبت‌های فتاحی مبنی بر فروش ۱۵ هزار بلیت دستی گفت: شرکتی که بلیت فروشی را انجام می‌دهد، پیگیر اظهارات فتاحی است و باشگاه پرسپولیس در این زمینه هیچ تقصیری ندارد. معمولا ۲ - ۳ هزار بلیت دستی فروخته می‌شود، اما تعداد حضور هواداران به خاطر این است که برخی‌ها بدون بلیت در استادیوم حضور داشتند.


بیشتر بخوانید:

درخشان: ناهنجاری تماشاگران چهره فوتبالمان را در سطح بین المللی زشت نشان می دهد

لطیفی: حواشی دیدار پرسپولیس و سپاهان ریشه در فرهنگ ورزشی کشورمان دارد

عربشاهی: لیدرها نقش اساسی در آرام کردن فضای ورزشگاه ها دارند

کلهر: بازیکن معترض باید محروم شود / ایجاد تنش در بازی باعث از دست رفتن کیفیت بازی می‌شود 

فتاحی: چیدمان هواداران سپاهان خوب مدیریت نشد/ شرکت طرف قرارداد برای فروش بلیت تخلف کرد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۱۷:۳۹ ۱۵ تير ۱۳۹۸
سلام
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۶:۵۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
خیلی بد بود بلیت فروشی واقعاً متاسفم
آخرین اخبار