توجه ویژه شبکه قزوین به مطالبات مردمی

صدا و سیمای مرکز قزوین ، نگاه ویژه‌ای به انعکاس مطالبات، پرسش‌های مردمی و پاسخگویی مسئولان دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، اکبری مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: مشکلات شهری مردم در حوزه آب، راه، برق، گاز، مشکلات اشتغال، دغدغه‌های روستائیان، قاچاق کالا و همچنین توجه به نیاز‌های مردم در حوزه امرار معاش و کارآفرینی از مهمترین محور‌های تولید برنامه‌های شبکه قزوین است.

اکبری افزود: برنامه‌های «بی حاشیه»، «نبض»، «۱۶۲» «گفتگوی ویژه خبری» و «روی خط باشید» ویژه برنامه‌های زنده شبکه قزوین هستند که با نگاهی پژوهشگرانه، مسائل و موضوعات مربوط به مردم را در رسانه منعکس و پاسخ مسئولان به مطالبات مردم را پیگیری می‌کنند.

وی اضافه کرد: برنامه تلویزیونی «بی حاشیه» چهارشنبه‌ها ساعت ۲۱ با دعوت از مسئولان دستگاه‌های اجرایی، مشکلات و مسائل جاری استان را مورد بررسی قرار می‌دهد و همچنین برنامه تلویزیونی «نبض» روز‌های زوج ساعت ۱۹ به بررسی مسائل اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی استان می‌پردازد.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: پرداخت به موضوعاتی همچون: عنوان سال، حمایت از کالای ایرانی، راه اندازی صنایع کوچک و بزرگ، مشاغل خانگی، رونق صنعت گردشگری، نظارت بر بازار، کنترل قیمت ها، جلوگیری از گرانفروشی، اثر افزایش نیافتن قیمت تضمینی گندم و اجرا نکردن الگوی کشت در کشاورزی استان از مهمترین موضوعات برنامه «بی حاشیه» و «نبض» در این حوزه است.

اکبری افزود: برنامه تلویزیونی «۱۶۲» شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۹:۴۰ مطالبات مردم را در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در قالب پیام صوتی، پیامک، فیلم و عکس مطرح و پیگیری و نتیجه آن را در گفتگو با مسئولین مربوطه در همین برنامه منعکس می‌کند.

وی اضافه کرد: پرداخت به موضوعاتی همچون سهام عدالت، سبد کالا، مشکلات آسفالت شهری و روستایی و گرانی کالا، مهمترین بخش‌های برنامه «۱۶۲» در این مدت بوده است.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: برنامه رادیویی «روی خط باشید» نیز هرروز ساعت ۹ صبح به پیگیری مسائل و مشکلات شهری مردم استان بصورت ارتباط تلفنی می‌پردازد.

اکبری اضافه کرد: برنامه «گفتگوی ویژه خبری» سه شنبه‌ها بعد از خبر ساعت ۲۰ با دعوت از مسئولان و چهره‌های شاخص به بررسی موضوعات روز استان می‌پردازد.

وی افزود: صدا و سیمای مرکز قزوین با رصد تحولات و رویداد‌های مربوط به استان، موضوعات بکر و ممتازی را برای تولید برنامه انتخاب و برای مخاطبان پخش می‌کند که انعکاس ظرفیت‌های قزوین در بخش اقتصاد مقاومتی و معرفی توانمندی‌های صنعتی، اقتصادی و گردشگری قزوین از مهمترین مصادیق این موضوع است.

انتهای پیام/ک

نگاه ویژه‌ صدا و سیمای مرکز استان قزوین به مطالبات مردمی

برچسب ها: رادیو ، تولید فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.