شیراز میزبان جشنواره امید در شیراز

هشتمین جشنواره فیلم کوتاه و عکس دانشجویان سراسر کشور با عنوان امید با حضور ۶۱۰ شرکت کننده از دانشگاه‌های سراسر کشور از ۸ اردیبهشت در شیراز آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فرج الله زارعیان جهرمی قائم مقام دبیر اجرایی هشتمین جشنواره فیلم کوتاه و عکس دانشجویان سراسر کشور گفت: بیش از دو هزار و ۱۷۸ عکس از داشنجویان سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که از میان آثار ارسال شده ۷۶ عکس برگزیده و به نمایش گذاشته شده است.

وی بیان کرد: محمد خدادادی، محمد مهدی رحیمیان و ساعد نیک ذات داوران بخش عکس هشتمین جشنواره امید در استان فارس هستند.

زارعیان تصریح کرد: این جشنواره در محور‌های نگاه ویژه با تاکید بر اعتیاد و تاثیر آن بر جامعه، فیلم کوتاه مستند، فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای، داستانی، فیلم کوتاه تجربی، نماهنگ و انیمیشن تا ۱۱ اردیبهشت ماه در شیراز ادامه دارد.

قائم مقام دبیر اجرایی هشتمین جشنواره فیلم کوتاه و عکس دانشجویان سراسر کشور ادامه داد: در مجموع بیش از ۴۰۸ اثر در بخش فیلم و ۱۰۵ اثر نیز در بخش فیلم نامه به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که از میان آثار ارسال شده ۶۰ اثر برگزیده در مدت سه روز برگزاری جشنواره اکران می‌شود.

وی اضافه کرد: دراین بخش نیز داورانی از جمله احمد الستی، محمد آفریده، نرگس آبیار، هومن بهمنش و پریناز ایزدیار به داوری آثار ارسال شده به جشنواره می‌پردازند.

زراعتیان اظهار کرد: کارگاه‌های آموزشی مختلفی در حاشیه برگزاری این جشنواره برگزارمی شود که می‌توان به کارگاه انتقال تجربه با موضوع فیلم برداری توسط استادان برتر این حوزه اشاره کرد.

قائم مقام دبیر اجرایی هشتمین جشنواره فیلم کوتاه و عکس دانشجویان سراسر کشور تاکید کرد: برگزیدگان جشنواره از مراکز آموزش عالی مختلف کشور هستند و هیچ محدودیتی برای دریافت آثار وجود ندارد که پس از پایان این جشنواره آثار برگزیده به صورت کتاب منتشر شده و در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ت

آغاز به کار هشتمین جشنواره امید در شیراز

برچسب ها: نقد فیلم ، تولید فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار