استاندار بوشهر:

رزمایش پرتوی با قوت تمام در بوشهر برگزار می‌شود

استاندار بوشهر گفت: تمام تلاش خود را برای برگزاری هر چه بهتر رزمایش پرتوی بوشهر به کار گرفته‌ایم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند که ریاست قرارگاه رزمایش پرتوی استان بوشهر را هم بر عهده دارد، امروز در نشست شورای پدافند غیرعامل و قرارگاه پرتوی این استان، افزود: با توجه به اینکه استان بوشهر ۷۱ درصد گاز کشور را تامین می‌کند و تنها نیروگاه اتمی کشور در آن قرار دارد، اهمیت پدافند غیر عامل در این استان اهمیت بسیاری دارد.

وی افزود: در رزمایش پرتوی استان بوشهر علاوه بر ارزیابی توانایی‌ها و تجهیزات، نقاط ضعف و قوت شناسایی خواهد شد.

استاندار بوشهر بیان کرد: کارگروه‌های رزمایش تمام تلاش خود را برای انجام وظایف به کار می‌گیرند و یک تیم نظارتی نیز عملکرد همه کارگروه‌ها را ارزیابی می‌کند.

گراوند بیان کرد: در مواقع بحران نباید شرایط به گونه‌ای باشد که تخلیه جامعه پیرامون به عاملی مشکل‌ساز تبدیل شود بلکه باید راه‌های دسترسی را برای این کار فراهم کنیم.

رزمایش پرتوی بوشهر مردم محور است

جانشین قرارگاه پرتوی کشور نیز گفت: رزمایش پرتوی پیشین سال ۹۳ برگزار شد که تلاش می‌کنیم در این مرحله نواقص قبل را برطرف کنیم.

فنونی زاده افزود: ویژگی رزمایش پرتوی بوشهر در مقایسه با رزمایش گذشته این است که مردم محور است و برای نخستین بار در این مقیاس برگزار می‌شود به طوری که حدود هزار نفر از مناطق مورد نظر تخلیه می‌شوند.

پوشش رسانه‌ای رزمایش پرتوی

مدیرکل صداوسیمای مرکز بوشهر و رئیس کار گروه اطلاع رسانی و مدیریت افکار عمومی رزمایش پرتوی نیز گفت: در حوزه رادیو، تلویزیون، رادیو نما، خبر و فضای مجازی با تمام توان این رزمایش را پوشش می‌دهیم.

سید حسین ناظر افزود: چهار برنامه تلویزیونی به صورت زنده برای پوشش این رزمایش پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: اطلاع رسانی در خصوص رزمایش به صورت زیر نویس در شبکه استانی سیما و برنامه‌های رادیویی و بخش‌های خبری نیز صورت خواهد گرفت.

 رئیس کارگروه اطلاع رسانی و مدیریت افکار عمومی رزمایش پرتوی با اشاره به اینکه برای مدیریت افکار عمومی تدابیر لازم اندیشیده شده است، بیان کرد: امکان پخش زنده این رزمایش از محل قرارگاه و محل رزمایش وجود دارد و مقدمات برقراری ارتباط زنده با شبکه‌های سراسری و خبر هم فراهم شده است.

ناظر گفت: در زمان برگزاری رزمایش پرتوی، رادیو رزمایش فقط در محدوده رزمایش به منظور اطلاع رسانی فعالیت خواهد کرد.

انتهای پیام/ک

رزمایش پرتوی در بوشهر برگزار می‌شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.