آیت الله رئیسی در جمع خبرنگاران:

هرگز اجازه اخلال در امنیت مردم را نمی‌دهیم/ برخی اطاله دادرسی‌ها به دلیل عدم ارائه گزارش از سوی نهادها است

رئیس قوه قضائیه گفت: امروز برای همه مردم این موضوع روشن شده که آمریکا دوست آن‌ها نیست.

مردم می‌دانند آمریکا دوست آن‌ها نیستبه گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه در حاشیه همایش فرماندهان ناجا که بعد از ظهر امروز در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد با اشاره به اهداف و برنامه‌های خود در حوزه معاونت بین الملل، اظهار داشت: امروز برای همه مردم این موضوع روشن شده که آمریکا دوست آن‌ها نیست و نیرو‌های آمریکایی جز نا امنی و ناامن کردن منطقه هیچ ایده‌ای برای مردم منطقه ندارند.


بیشتر بخوانید؛ نقش ناجا در خدمات اجتماعی مثال زدنی است


وی با بیان اینکه آن‌ها می‌دانند حکومت‌های دست نشانده‌ای مانند آل سعود و بعضی از حکومت‌های دیگر در دل مردم جایی ندارند، گفت: برای مردم روشن شده اقدامات آل سعود در منطقه، تداوم جریان راهبردی نظام استکبار است.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: مردم نسبت به این حکومت‌ها بسیار بدبین هستند؛ آنچه که بر ما وظیفه است این است که بدانیم حکومت آل سعود می‌تواند با کشت و کشتار ظالمانه‌ای که در سعودی راه انداخته است حق مردم را به صورت روشن ضایع می‌کند.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه نه آمریکایی‌ها با تحریم‌ها می‌توانند کاری را پیش ببرند و نه کسی دیگر، افزود:  جبهه انقلاب اسلامی در همه منطقه دست تفوق و برتری را به سوی تمامی مردم مسلمان دراز کرده  و این امر برای همه قابل مشاهده است.

 رئیس قوه قضائیه ادامه داد: امروز در تمام منطقه دست تفوق و برتری از آن جبهه انقلاب اسلامی است و جریان استکبار به دلیل استیصال و مستأصل بودن بسیاری از اقداماتی که انجام می‌دهد.

آیت الله رئیسی با اشاره به ایستادگی مردم یمن در برابر جنایت‌هایی که به آن‌ها تحمیل می‌شود، خاطرنشان کرد: مردم یمن با ایستادگی شان دشمن را مستأصل کردند، مردم منطقه قوای استکباری را مستأصل کردند.

وی تاکید کرد: ما اعتقاد و باورمان بر آن است که بر همین مواضعی که امروز نظام جمهوری اسلامی دارد، پافشاری کنیم؛ ایستادگی در مقابل دشمن حرف اصلی ما است.

رئیس قوه قضائیه گفت: ما یقین داریم که مسئله تحریم و تحریم‌های نفتی هیچ گونه اثری نخواهند داشت، البته ممکن است زحمت را زیاد کند، ولی به هیچ عنوان در ایستادگی ملت بزرگ ایران هیچ گونه خللی ایجاد نمی‌کند و می‌دانم هر زمانی که دشمن این چنین هجوم آورده مردم ما متحد‌تر شده اند.

آیت الله رئیسی در پاسخ به سوالی مبنی بر جوان گرایی در قوه قضائیه و تأکیدات مقام معظم رهبری در این حوزه، اظهار کرد: اکثر قضات ما در دستگاه قضائی از طبقه جوان هستند، اما ما هم تلاش داریم این نکته محوری را که رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید داشته است حتماً در مدیریت خود و در بخش‌هایی که در ارتباط با ما است را مورد توجه قرار دهیم.

انتهای پیام/

نیرو‌های آمریکایی جز نا امنی منطقه هیچ ایده‌ای برای مردم  ندارند

برچسب ها: قوه قضائیه ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار