سهمیه آب روستا‌های بخش ساحلی دلوار تقویت شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر بر ضرورت تقویت سهمیه آب روستا‌های بخش ساحلی دلوار تاکید کرد.

سهمیه آب روستا‌های بخش ساحلی دلوار تقویت شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهرداد ستوده در حاشیه بازدید از روستا‌های بخش دلوار و پیگیری مشکلات آب این مناطق افزود: یکی از نیازمندی‌های مهم مردم نوار ساحلی به ویژه روستا‌های دلوار، مسئله آب است که این موضوع در دستور کار جدی حوزه عمرانی استان است.

وی بیان کرد: اقدامات کوتاه مدت و بلند مدتی جهت حل مسله کم آبی این روستا‌ها در دستور کار قرار دارد و در روز‌های آینده با بهبود شرایط تصمیمات لازم جهت رفع کلی موضوع کم ابی گرفته خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار بوشهر تصریح کرد: وضعیت شبکه‌های آبرسانی روستا‌های دلوار و مخازن آبرسانی و ضرورت تقویت سهمیه آب روستا‌های بخش ساحلی دلوار مواردی بود که در دیدار با مردم روستا‌ها مطرح شد.

لازم به ذکر است در راستای حل مشکلات تعدادی از روستا‌های استان معاون امور عمرانی استاندار به همراه فرماندار و مدیرکل آبفار و مدیرکل روستایی و تعدادی از مسولان شهرستانی از روستا‌های بخش دلوار بازدید کردند و با بررسی و صحبت با مردم روستا و اعضای شورای‌های روستا‌های بخش ساحلی که با مشکلات کم آبی مواجه بودند تصمیماتی جهت رفع مشکلات و بهبود وضعیت اب گرفته شد.

انتهای پیام/م

ضرورت تقویت سهمیه آب روستا‌های بخش ساحلی دلوار

برچسب ها: بحران آب ، صدای مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.