خدمات در مناطق سیل زده؛

احداث و بازسازی نزدیک به چهار هزار واحد مسکونی تخریب شده پلدختر توسط استان اصفهان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ستاد معین بازسازی استان اصفهان احداث یک هزار و ۱۷۰ و تعمیرات ۲ هزار و ۸۰۴ واحد مسکونی را در شهرستان پلدختر به عهده گرفته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، منصور شیشه‌فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری استان اصفهان با اشاره به بازسازی واحد‌های مسکونی شهری و روستایی تخریب شده ناشی از حوادث غیرمترقبه اظهار داشت: استان اصفهان به عنوان استان معین در بازسازی واحد‌های مسکونی سرپل ذهاب استان کرمانشاه در زلزله ۲۱ آبان‌ماه سال ۹۶ و نیز بازسازی واحد‌های مسکونی آسیب‌دیده ناشی از سیل فروردین‌ماه در شهرستان پلدختر استان لرستان ارائه خدمت می‌کند.

شیشه فروش افزود: بنیاد مسکن با هماهنگی مدیریت بحران و پشتیبانی دستگاه‌های اجرایی اصفهان از آبان‌ماه سال ۹۶ با تشکیل ستاد بازسازی در شهر سرپل ذهاب و پشتیبانی نیرو‌های فنی و ماشین‌آلات توانست تا امروز نسبت به بازسازی تعداد ۳ هزار و ۴۱۵ واحد مسکونی با پیشرفت ۷۵ درصد، تعمیرات ۱۱ هزار و ۷۲۴ واحد مسکونی با پیشرفت ۹۸ درصد و مقاوم‌سازی ۸۳۵ واحد مسکونی اقدام کند.

وی با بیان اینکه ستاد معین بازسازی از فروردین‌ماه در شهرستان پل‌دختر استان لرستان تشکیل شده گفت: قرار است تعداد ۳ هزار و ۹۷۴ واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب‌دیده از سیل را به تعداد یک هزار و ۱۷۰ واحد مسکونی احداث و تعمیرات ۲ هزار و ۸۰۴ واحد را به اتمام برساند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری استان اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر مراحل تشکیل پرونده و صدور پروانه ساخت و تخصیص اعتبارات از طریق بنیاد مسکن در حال انجام است.

انتهای پیام/ ر

 بیشس از سه هزار واحد مسکونی تخریب شده پلدختر توسط استان اصفهان احداث و بازسازی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار