آیت الله نوری همدانی عنوان کرد؛

مشکلات فضای مجازی را حل کنید

آیت الله نوری همدانی گفت:به مسئولان تذکر می‌دهم مشکلات فضای مجازی را حل کنید و نسبت به مشکلات مردم بی‌تفاوت نباشید.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛آیت الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان در پی شهادت روحانی همدانی توسط اراذل و اوباش به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر شهادت مظلومانه حجت‌الاسلام قاسمی را دریافت نمودم؛ شهادت یکی از افتخارات روحانیت است که درطول تاریخ علمای بزرگ ما آرزوی این فوز عظیم را داشته‌اند.

اینجانب به طور جدی به مسئولان تذکر می‌دهم مشکلات فضای مجازی را حل کنید و نسبت به مشکلات مردم بی‌تفاوت نباشید؛ و مردم عزیز هم بدانند علماء و روحانیت در کنار آنان خواهد بود و اجازه جولان به عده‌ای که درپی تضعیف جایگاه رفیع روحانیت هستند و می‌خواهند بین اقشار مردم و روحانیون فاصله بیندازند نخواهد داد.

در ادامه این پیام آمده است: بار‌ها به آفت‌های فضای مجازی اشاره داشته‌ایم و نسبت به کنترل و بومی سازی آن تذکر داده‌ایم، اما متاسفانه مسوولان مثل خیلی از مسائل دیگر از جمله بهبود وضعیت اقتصادی و ... توجه نکردند.

مردمِ دارالمؤمنین و انقلابی همدان با حضور گسترده خود در تشییع جنازه و مراسم فاتحه این روحانی شهید پیوند خود را با نظام و انقلاب و روحانیت محکم‌تر خواهند کرد.

در پایان این پیام تصریح شده است: شهادت این روحانی خدمتگزار را به حوزه علمیه همدان و بازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض نموده و علو مقام برای آن فقید سعید مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/ ح

مسئولان نسبت به فضای مجازی بی توجه هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار