زنوزی: به خودم اجازه نمی دهم در مسائل فنی دخالت کنم / فرهنگ مهمان نوازی خود را به دنیا نشان می دهیم

مالک باشگاه تراکتورسازی گفت: به خودم اجازه نمی‌دهم که در مسائل فنی دخالت کنم و این موضوع در حیطه وظایف سرمربی است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی درباره وضعیت این تیم در آستانه بازی با پرسپولیس اظهار کرد: تیم ما برای این بازی آماده است و مشکل خاصی نداریم. همچنین  فقط شجاعی برای این بازی محروم است، اما سایر بازیکنان بازی می‌کنند و از آمادگی خوبی برخوردار هستند.

زنوزی درباره اینکه پیش بینی اش از نتیجه بازی برابر پرسپولیس و اینکه چقدر تیم تراکتورسازی شانس برای قهرمانی و کسب سهمیه دارد، گفت: به امید خدا به هدف اصلی مان می‌رسیم و نتایج ۳ بازی باقی مانده به نفع ما رقم می‌خورد و بازیکنان شایستگی خود را نشان می‌دهند. ما تیم بزرگی داریم و مردم  هم حق دارند که انتظار نتیجه گیری از تیمشان را داشته باشند.

من  در مسائل فنی دخالت نمی کنم 

مالک تراکتورسازی درباره انتقادات هواداران به جورج لیکنز سرمربی تراکتورسازی اظهار کرد: من به هواداران که درباره مسائل فنی انتقاد می‌کنند حق می‌دهم و انتقادات آن‌ها باید مثمرثمر باشد و کادر فنی از این برداشت‌ها استفاده کند. من ۱۲، ۱۳ سال است که باشگاه داری می‌کنم، اما در مسائل فنی دخالت نمی‌کنم. همچنین هیچ وقت به سرمربی تیم زنگ نمی‌زنم تا بگویم که از چه بازیکنانی در ترکیب تیم استفاده کند. منبه خودم اجازه نمی‌دهم که در مسائل فنی دخالت کنم و این موضوع در حیطه وظایف سرمربی است و فقط نظر خودم را می‌گویم.

ما باید به سرمربی تیم فرصت بدهیم تا کار خود را انجام بدهد 

او ادامه داد:  ما سرمایه گذاری می‌کنیم و هواداران هم حمایت می‌کنند و انتظار دارند که تیمشان نتیجه بگیرد.  به هر حال ما باید فضای لازم را بدهیم تا کار خود را انجام بدهد. من سرمربی نیستم که در مسائل فنی دخالت کنم. زمانی که سرمربی تیم را تائید کردیم و او را برای تیم به خدمت گرفتیم مسئولیت فنی را به او دادیم و باید به او  فرصت بدهیم تا کار خود را به درستی انجام بدهد.

زنوزی: به خودم اجازه نمی دهم در مسائل فنی دخالت کنم / فرهنگ مهمان نوازی خود را به دنیا نشان می دهیم

شخصیت تراکتورسازی فراتر از لیگ ایران است 

زنوزی درباره اینکه هدف اصلی اش برای امسال کسب سهمیه آسیا بوده است و برای فصل آینده هم به دنبال بستن تیم قدرتمند است، گفت: بله به طور دقیق صبت‌های شما درست است. به هر حال تیم را دیر تحویل گرفتیم و در بازار نقل و انتقالات دستمان بسته بود و بازیکنان با تیم‌های خود قرارداد داشتند و نمی‌توانستیم بازیکنان خوبی جذب کنیم. برخی از بازیکنان قصد نداشتند با تیم ما قرارداد ببندند و می‌گفتند که شما در رتبه ۱۱ و ۱۲ جدول رده بندی هستید. به هر حال سعی کردیم این خلا را با بازیکنان خارجی و ملی پوشانی که در خارج از کشور بازی می‌کردند پر کنیم. بازیکنانی همانند شجاعی، دژاگه و حاج صفی را به خدمت گرفتیم و شخصیت تراکتورسازی فراتر از لیگ ایران شده است. همه به تیم تراکتورسازی احترام می‌گذارند و متفق القول می‌گویند شخصیت تراکتورسازی فراتر از لیگ ایران است.

زنوزی: به خودم اجازه نمی دهم در مسائل فنی دخالت کنم / فرهنگ مهمان نوازی خود را به دنیا نشان می دهیم

باید اصالت و فرهنگ خود را به دنیا نشان بدهیم 

مالک تراکتورسازی درباره اینکه تراکتورسازی  روز چهارشنبه یک بازی  حساس با پرسپولیس دارد و چه صحبتی با هواداران دارد، گفت: تیم پرسپولیس نیم فصل اول با ماشین سازی در تبریز بازی داشت و خودم در ورزشگاه بنیان دیزل بودم. مهمان نوازی جزءفرهنگ ماست و باید به همه دنیا اصالت و فرهنگ خود را نشان بدهیم. ما نباید مقابله به مثل کنیم و فرهنگ خود را نشان می‌دهیم و انتظار ما از هواداران این است.

حقوق تراکتورسازی نباید به خاطر مسائل ساختار شکننده پایمال شود 

زنوزی بیان کرد:  تماشاگر نما‌ها شعار‌های هنجار شکننده می‌دهند و من به خاطر شعار‌های آن‌ها نمی‌توانم از حق باشگاه دفاع کنم و هر کجا می‌روم با جواب بدی مواجه می‌شوم. ما ۸ سال از خاک کشورمان دفاع کردیم و شهید زیادی دادیم، اما یکسری از شعار‌ها برای فرهنگ ما نیست و باعث می‌شود که نتوانم حق و حقوق باشگاه را بگیرم. انتظار من از هواداران این است که مرا یاری کنند تا به حق قانونی خود برسیم. یکسری مشکلات است و هواداران واقعی نگذارنند که اتفاقات بدی رخ بدهد و ما را محروم کنند. حقوق باشگاه تراکتورسازی نباید به خاطر مسائل ساختار شکننده پایمال شود.

او در پایان خاطر نشان کرد: من از هواداران تراکتورسازی درخواست دارم که روز چهارشنبه فقط تیم خود را تشویق کنند و به تیم حریف احترام بگذارند. هواداران فرهنگ مهمان نوازی را به جا آورند و از هرگونه حاشیه و شعار‌های حاشیه‌ای بپرهیزند. به هر حال تیم اصلی ما را سال آینده خواهید دید.


بیشتر بخوانید: 

عامل اصلی اشتباهات فروزان مشخص شد

درگیری لفظی فروزان با یکی از هواداران در فرودگاه رشت

فروزان از حضور در تمرینات تراکتورسازی منع شد


انتهای پیام/

اظهارات زنوزی درباره دیدار با پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار