مدیر کل میراث فرهنگی اردبیل خبر داد؛

برنامه ریزی ویژه‌ای برای رونق بخش صنایع دستی

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: امسال برنامه ریزی ویژه‌ای برای رونق بخش صنایع دستی خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در دیدار با ناصر عتباتی، دادستان اردبیل در جریان بازدید از مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی گفت: امسال برنامه ریزی ویژه ای برای رونق بخش صنایع دستی خواهیم داشت و این موضوع از طریق ارایه تسهیلات کم بهره و ایجاد بسترهای آموزشی در سطح استان انجام خواهد گرفت.

وی افزود: صنایع دستی از جمله مواردی است که باید برنامه ریزی ویژه ای بر روی آن انجام گیرد زیرا با توجه به تحریم های ظالمانه اقتصادی این حوزه می تواند در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی بسیار موثر باشد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بیان داشت: به صورت ویژه از حمایت های دستگاه قضایی استان در حوزه صیانت از میراث فرهنگی، تسهیل روند سرمایه گذاری بخش خصوصی و ایجاد زیرساخت های گردشگری در استان اردبیل تقدیر می کنیم.

فلاحی افزود: توجه به ایجاد اشتغال در حوزه گردشگری تنها با ورود جدی بخش خصوصی در این حوزه امکان پذیر است و ما زیرساخت ها و بستر های لازم را برای این امر مهیا می کنیم.

انتهای پیام/ع

ارائه تسهیلات کم بهره برای رونق بخشی صنایع دستی در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار