داعش با انتشار پوستری حملات سریلانکا را جشن گرفت + عکس

داعش با انتشار یک پوستر ضمن جشن گرفتن حملات تروریستی سریلانکا، از راه افتادن رودخانه‌ای از خون خبر داده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی میل، گروه تروریستی داعش با انتشار پوستری تبلیغاتی، حملات مرگبار سریلانکا را جشن گرفت و از حملات بیشتر خبر داد.

بر اساس این گزارش، داعش با انتشار یک پوستر دیگر که بخشی از تبلیغات جهانی آن برای جذب نیرو است، از راه افتادن رودخانه خون خبر داده است.

این پوستر که برای نخستین بار در انجمن‌های حامیان داعش منتشر شده است، هشت عضو این گروه را در بالای تصویر نشان می‌دهد. در پایین پوستر نیز دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، باب فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان و رهبر بوداییان به همراه مجسمه بودا که در حال سوختن در آتش هستند، نمایش داده می‌شود.

متن میانی پوستر که به نظر می‌رسد بخشی از رجز خوانی عناصر داعش است به جریان افتادن رودخانه‌ای از «خون ناپاک کفار» اشاره دارد.

هشت عنصر گروه تروریستی داعش در پوستر به نشانه هشت بمبگذار انتحاری این گروه تروریستی است که در روز عید پاک، هشت منطقه را منفجر کردند.

شایان ذکر است، روز یکشنبه هفته گذشته همزمان با برگزاری مراسم عید پاک مسیحیان، هشت انفجار در نقاط مختلف پایتخت سریلانکا بیش از ۲۵۰ کشته و ۵۰۰ زخمی بر جای گذاشت. روز جمعه نیز سه انفجار در اطراف شهر کالمونای واقع در شرق سریلانکا نیز ۱۵ کشته بر جای گذاشت. گروه تروریستی داعش مسئولیت این حملات را بر عهده گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۴:۴۵ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
مرگ بر داعش و داعش پرستان
آخرین اخبار