واعظی آشتیانی:برخی برای استقلال سناریو نوشتند/ می خواهند مجیدی را بسوزانند تا سرمربی خودشان را بیاورند

امیر رضا واعظی آشتیانی مدیر عامل اسبق استقلال پس از برکناری وینفرد شفر در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: برخی با سناریو این تغییرات را در استقلال ایجاد کردند و قصد دارند استقلال در دریافت سهمیه آسیا هم ناکام باشد و تغییرات توسط برخی افراد صورت گرفته است تا بتوانند شفر را از این تیم جدا کنند،مجیدی را بسوزانند و سرمربی خودشان را به تیم برگردانند.

واعظی آشتیانی:برخی برای استقلال سناریو نوشتند/ می خواهند مجیدی را بسوزانند تا سرمربی خودشان را بیاورند

با اقدامات پوپولیستی شرایط استقلال را توجیه و از این وضعیت فرار کنند

وی ادامه داد: وضعیت به وجود آمده در استقلال حاصل حاشیه هایی است که خودشان برای تیم درست کردند و بار روانی این اتفاقات در کنار نتایج سینوسی وینفر شفر شرایط استقلال را به این جا رساند و به نظر می رسد در این تغییرات قصد داشتند با اقدامات پوپولیستی شرایط استقلال را توجیه و از این وضعیت فرار کنند.

در مورد بحث های فنی آیا هیئت مدیره نظرش مهم است یا کمیته فنی؟

واعظی آشتیانی افزود: جدایی وینفرد شفر در این مقطع لازم نبود و اقدامی غیر اصولی بود چرا که این سه بازی تاثیری در نتایج نداشت و می توانستند با همین سر مربی تا پایان فصل ادامه دهند و در نهایت کمیته فنی در این مورد بررسی های لازم را انجام می داد. سوال من این است که در مورد بحث های فنی آیا هیئت مدیره نظرش مهم است یا کمیته فنی؟ چرا آقایان نظر خودشان را بر نظر کمیته فنی ترجیح دادند؟

این جدایی تبعات زیادی برای استقلال خواهد داشت

مدیر عامل اسبق باشگاه استقلال در مورد تبعات جدایی وینفرد شفر از استقلال گفت: این جدایی تبعات زیادی برای استقلال خواهد داشت و شفر پول خود را از طریق مسالمت آمیز و یا شکایت دریافت خواهد کرد اما این رقم کلان را آیا هیئت مدیره می دهد؟ آیا از پول بیت المال هزینه می شود؟ در این مورد وزارت ورزش بایدپاسخگو باشد و مسائل و مشکلات احتمالی را بررسی کند.

واعظی آشتیانی:برخی برای استقلال سناریو نوشتند/ می خواهند مجیدی را بسوزانند تا سرمربی خودشان را بیاورند

باور من این است که اعضای هیئت مدیره زیاد حرف می زنند

وی گفت: باور من این است که اعضای هیئت مدیره زیاد حرف می زنند و یکی از عوامل مشکلات استقلال این موضوع است و باید با این پدیده برخورد جدی شود و در مسائل اخیر بوجود آمده کاملا مشهود است که برخی مدیران استقلال مدعی اند زیاد می دانند اما در عمل می بینیم که چنین چیزی نیست و تصمیمات اشتباه گرفته می شود و بنده متاسفم که مجموعه مدیریتی استقلال نتوانستند یک مربی را مدیریت کنند. رفتار پوپولیستی اعضای هیئت مدیره فقط برای استقلال مشکل ساز می شود و در نهایت ارامش باشگاه و تیم به هم می خورد.


بیشتر بخوانید:

مجیدی سرمربی موقت استقلال شد

خارجی‌های استقلال خبرنگاران را تحریم کردند

غفوری: در جریان اخراج شفر نیستم/ ظاهرا یکی از معاونان برکناری شفر را اعلام کرده است/ من نظری در مورد کادرفنی ندارم


انتهای پیام/

اظهارات آشتیانی درباره سرمربیگری مجیدی در تیم فوتبال استقلال تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار