تابش گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حد توان خود تمام خسارات مناطق سیل زده را برطرف کرده است.

بنیاد مسکن خسارات مناطق سیل زده را برطرف کرده استبه گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مراسم امضاء تفاهم نامه با دانشگاه تهران اظهار کرد: این همکاری واقعی تنها به عنوان مهر تأیید فعالیت‌های علمی نیست بلکه دارای عمق است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: در گذشته‌های دور همکاری‌های مشترکی را با دانشگاه‌ها داشته‌ایم و از این همکاری سود برده‌ایم و جدیدترین همکاری ما در زلزله سرپل ذهاب رخ داد که برکات آن را مشاهده کردیم.

وی درباره همکاری با دانشگاه تهران اظهار کرد: این همکاری بسیار خوب است و البته با سایر دانشگاه‌ها هم تفاهم‌نامه‌هایی را به امضاء خواهیم رساند، اما پیشنهاد می‌کنیم تا همکاری ابتدا از سوی دانشگاه تهران باشد.

تابش ادامه داد: آمادگی کامل برای همکاری در تمام زمینه‌های مختلف را داریم و می‌خواهیم قوام کارمان بیشتر شود تا مردم اعتماد بیشتر و بهتری برای بازسازی نسبت به ما پیدا کنند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی درباره کارگروه ویژه رسیدگی به سیلاب‌های اخیر اظهار کرد: این کارگروه که توسط رئیس جمهور تشکیل شده است و در دراز مدت اثرات خوبی را برای کشور به دنبال خواهد داشت البته ما در حوزه کاری مربوط به خود که ساخت مسکن است خسارت‌ها را برطرف کرده‌ایم.

انتهای پیام/

همکاری واقعی و دارای عمق بنیاد مسکن  و دانشگاه تهران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.